Nakopněte své podnikání s bonusem 1 000 Kč na Google Ads

PPC reklamy jsou jedním z nejlepším přátel každého e-shopera. Především při rozjezdu internetového podnikání jde o velmi efektivní prodejní kanál, který vám na stránky přivede zákazníky. S PPC reklamou byste rozhodně měli počítat od samého startu e-shopu. 

A protože vás především v začátcích internetového podnikání chceme maximálně nakopnout, máme pro vás jeden zajímavý tip, který vás může pomoci nastartovat. 

Když se řekne PPC reklama, nejspíše nás jako první napadne Google a jeho reklamní systém Google Ads. Jde o jednoznačně nejpopulárnější nástroj pro vytváření a správu PPC reklam, které vám také přinesou nejlepší výsledky. 

Dnes si ukážeme, jak od Googlu získat reklamní kredity zdarma v hodnotě 1 000 korun. 

Stačí navštívit tuto adresu a vyplnit svou e-mailovou adresu, na kterou vám během chvíle dorazí promokód. 

Ten si vložte do svého účtu podle této nápovědy od Googlu. 

PPC reklama (Pay Per Click) je hojně rozšířený model internetové reklamy, kde inzerent platí na kliknutí na inzerát. Směrodatný tedy není počet zobrazení, ale počet kliknutí. Sofistikované reklamní systémy umožňují poměrně přesné cílení reklamních sdělení na základě bydliště, zájmů, věku a dalších údajů.

Kredity zdarma mohou využívat nově založené Google Ads účty. Kupón, který obdržíte do emailu můžete využít do 14 dnů od zahájení první kampaně. Následně váš účet musí během 31 dní zaznamenat útratu ve výši minimálně 250 korun. Na jejím základě vám bude připsán kredit 1000 korun zdarma. 

Nabídka je také dostupná pouze pro zákazníky s Českou fakturační adresou. Slovenští zákazníci mohou využít tento odkaz a získat až 75 euro. 

Akce je platná minimálně do 31. prosince 2021.

Kredit vám bude připsán do 5. dnů od splnění podmínek akce. Kredit se také vztahuje pouze na budoucí náklady, takže jej není možné využít na již uskutečněné útraty. Úplné znění podmínek Googlu si můžete přečíst zde

Přečetěte si také náš článek o nejčastějších chybách v PPC kampaních, abyste se jim dokázali vyhnout. 

Další článek
Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru