Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Nakupujeme na smartphonu

Otevření novým možnostem

Myslíte si, že zákazníci nakupují zboží pouze jedné značky a u svého oblíbeného prodejce? Opověď je ano i ne. Podle statistik Googlu, více než 50% nakupujících je ochotno nakoupit zboží u nového obchodníka či vyzkoušet novou značku produktu.

Mobilní telefon jako můza

Kdysi zákazníci listovali katalogy nebo zírali do vánočních výloh obchodů, toto je dnes již na ústupu. Nyní jsou obrazovky mobilních telefonů největším zdrojem pro inspiraci. Šedesát čtyři procent lidí se obrací k obrazovkám svých smartphonů a hledají inspiraci na internetu ještě předtím, než vůbec fyzicky vyrazí do obchodů. A není to jen o tom získat inspiraci, lidé tímto způsobem také objevují nové společnosti, značky a produkty.

Chcou to "nejlepší"

V červenci Google odhalil statistiku, že nakupující na internetu jsou na "cestě za nejlepším". Mobilní vyhledávání související s "nejlepší dárek" vzrostlo o 70% oproti loňskému roku, zatímco mobilní vyhledávání vztahující se k "levné" nebo "levné dárky" vzrostlo pouze o 30%. Ale zákazníci nechtějí jen to nejlepší, chtějí unikátní a skvělé dárky. Mobilní vyhledávání související s "unikátní dárky" vzrostl o více než 65%. Zákazníci také hledají inspiraci na YouTube, průměrný čas strávený na videích s produkty vzrostl o 60% přes rok.

Mobil jako dveře do obchodu

I když stále více a více lidí je ochotno uskutečnit nákup přes mobil, víme, že mobilní telefon se stále používá především jako "dveře do obchodu". Ve skutečnosti, 76% lidí, kteří hledají něco poblíž svého bydliště na svém smartphonu navštíví kamenný obchod na druhý den a 28% z těchto vyhledávání vyústí v nákup!

Další články v této kategorii

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru
Dokumentace šablon k rozšířeným možnostem editoru kódu
Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?
9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu
Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu
Jak mít pořádek na zákaznické péči a jak propojit podporu s vaším e-shopem na UPgates
B2B eshop představuje skvělou příležitost
10 způsobů, jak zaručeně naštvat zákazníky e-shopu
Polský e-commerce trh jako velká příležitost pro tuzemské e-shopy
Maďarský e-commerce trh a proč byste se o něj měli zajímat?
Je cena zboží hlavní faktor nákupu?
Vydělávání na internetu dnes nemusí být žádná věda
Má v dnešní době smysl tvořit eshop levně / eshop zdarma?
Vyplatí se právě vám pronájem e-shopu? Zde najdete jasnou odpověď!
V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podnikání
Komunikace se zákazníky: co automatizovat a co ne?
Jak připravit internetových obchod na Vánoce?
Nakupujeme na smartphonu
Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem
Platba dobírkou: Pro e-shopy často nechtěná nutnost
Přejděte na nové konverzní kódy gtag.js od Google!
Srovnání platebních bran pro rok 2021
Obory, které díky koronaviru nestíhají odbavovat objednávky
Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?
Jak vybrat správné eshop řešení pro vaše podnikání
Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu
COVID-19 a kredit zdarma do Google Ads pro malé a střední podniky
Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?
Silnější ověřování plateb zákazníků internetových obchodů