Naše tarify přehledně: který je pro vás nejvhodnější?
Možná už víte, že všechny naše tarify vám dávají k dispozici všechny dostupné funkce. Jaký je tedy mezi jednotlivými tarify rozdíl a kdy se vyplatí přejít na vyšší? Volba správného plánu je totiž jednou z nejpodstatnějších otázek, kterou bude e-shoper řešit. Přece nechcete zbytečně platit více. Naopak v některých situacích vám přechod na vyšší tarif může rozvázat ruce. Dnes si v našich tarifech uděláme jednou pro vždy pořádek.
Chceme nejvhodnější e-shopové řešení nabídnout každému. Proto je logické, že takovou nabídku nemůže obsáhnout jeden univerzální tarif. Místo toho jsme naši nabídku rozšířili do čtyř plánů z nichž si každý může vybrat ten nejvhodnější.
V čem se jednotlivé tarify liší?
Na úvod musíme zopakovat, že všechny naše tarify nabízejí všechny dostupné funkce. Těch je aktuálně 163. V tomto ohledu je úplně jedno, jestli využíváte tarif Bronze nebo Platinum. Stejně tak má každý náš e-shop možnost propojit se s více než nástrojů. Od logistických řešení, přes srovnávače až po platební brány.
Pojďme ale k tomu, co vás zajímá. Jednotlivé tarify rozděluje především limit počtu produktů. Pokud prodáváte jen několik produktů, třeba vlastní designový nábytek, pravděpodobně vám postačí základní tarif Bronze. Produktů v nabídce totiž nebudou tisíce. Limit je u Bronze stanoven na 100 produktů. Výrazně větší prostor v tomto směru nabízí tarif Silver, kde máte k dispozici až 1 000 produktů. Následuje tarif Gold s 5 000 produkty. Vrcholem nabídky je poté Platinum s 50 000 produkty. Ve všech případech platí, že do celkového počtu produktů se nezapočítávají varianty. Jestli prodáváte modrý, bílý a červený stůl ve dvou velikostech, stále půjde o jeden produkt.
Další rozdíl najdeme v dostupných jazycích, zatímco Bronze dovoluje pouze 1 jazyk, Silver 2 a tarif Gold 5, u tarifu Platinum můžete využívat neomezené množství jazyků. Podobné odstupňování nejdete také u počtu uživatelů, kteří váš e-shop mohou spravovat. U tarifu Bronze je to 1 uživatel a u Silveru 5 uživatelů. Gold a Platinum jsou v tomto ohledu neomezené. Dále se tarfiy odlišují v nabízeném prostoru. V základu tarifu Bronze můžete využívat 3 GB prostoru. Následuje 5 GB u Silver, 10 GB v režimu Gold a 15 GB v rámci tarifu Platinum.
Příjemným bonusem u všech našich tarifů je pak kredit v hodnotě až 10 000 korun, který můžete využít na populárním srovnávači populárních srovnávačich a agerátorech. Jde o skvělý způsob, jak do e-shopu přivést první zákazníky.
Co se týče konkrétních cen, tarif Bronze vyjde na 450 korun měsíčně, Silver stojí 1 150 korun měsíčně, Gold 1 750 korun a Platinum je k dispozici za 3 250 korun měsíčně. Mezi jednotlivými tarify můžete kdykoliv podle aktuální potřeby přepínat. Nejpopulárnější mezi našimi e-shopy je dlouhodobě tarif Silver.
To je ohledně samotného ceníku vše.
Další doplňkové služby jsou za příplatek. Pojďme si udělat pořádek i zde.
Tarif Exclusive – to nejlepší z Upgates s individuálním přístupem
To nejlepší z Upgates s individuálním přístupem. Přesně takový je náš nový tarif Exclusive pro náročné klienty. Přemýšleli jsme, jak našim nejúspěšnějším zákazníkům nabídnout nejlepší možné nástroje k internetovému podnikání s maximální podporou. Prozkoumejte jeho výhody. Tarif Exclusive nabízíme individuálně s cenou od 10 000 korun měsíčně.
Za co si budu muset připlatit?
Už jsme psali, že založení dalších jazykových mutací je zdarma. Co tedy znamená multidoménovost za 750 korun měsíčně? V praxi jde o to, že v ceně měsíčního pronájmu si můžete založit druhou jazykovou mutaci na aliasu. Dejme tomu, že působení svého internetového obchodu rozšíříte na Slovensko. V takovém případě můžete novou jazykovou mutaci spustit na doméně mujeshop.cz/sk. Pokud ale chcete u našich sousedů prodávat přímo na doméně mujeshop.sk, je tato služba zpoplatněna 750 korunami měsíčně.
Dále budete možná potřebovat pravidelný import produktů. Například od dodavatele. Tato vychytávka je neocenitelná především pro e-shopy s větším počtem produktů, kde by manuální správa každé položky byla velmi pracná. Pokud budete využívat 1 až 5 takových importů, stojí příplatková služba 350 korun měsíčně. 6 a více pak stojí 1 000 korun měsíčně.
Emailing patří mezi velmi důležité prodejní kanály většiny e-shopů. V rámci pronájmu Upgates máte každý měsíc k dispozici 10 tisíc zpráv, které můžete odeslat svým zákazníkům. Každá další nad tento limit je zpoplatněna částkou 0,05 korun za jednu zprávu. Systémové zprávy, například o potvrzení objednávky nebo oznámení o odeslání zásilky, se do tohoto limitu nepočítají.
Dalším doplňkovým poplatkem jsou SMS zprávy. Jedna zpráva odeslána z našeho systému stojí 1 korunu v rámci České a Slovenské republiky a 2 koruny do zahraničí.
Poslední položkou v našem ceníku je nadstandardní revize. Jde o speciální kontroly a analýzy nad rámec obecné podpory, která je samozřejmě zdarma. Každá hodina nadstandardních prací je zpoplatněna částkou 1 200 korun za hodinu.
Na závěr se sluší podotknout, že všechny uvedené ceny jsou bez DPH.