Naše tarify přehledně: který je pro vás nejvhodnější?

Možná už víte, že všechny naše tarify vám dávají k dispozici všechny dostupné funkce. Jaký je tedy mezi jednotlivými tarify rozdíl a kdy se vyplatí přejít na vyšší? Volba správného plánu je totiž jednou z nejpodstatnějších otázek, kterou bude e-shoper řešit. Přece nechcete zbytečně platit více. Naopak v některých situacích vám přechod na vyšší tarif může rozvázat ruce. Dnes si v našich tarifech uděláme jednou pro vždy pořádek.

Chceme nejvhodnější e-shopové řešení nabídnout každému. Proto je logické, že takovou nabídku nemůže obsáhnout jeden univerzální tarif. Místo toho jsme naši nabídku rozšířili do čtyř plánů z nichž si každý může vybrat ten nejvhodnější.

V čem se jednotlivé tarify liší?

Na úvod musíme zopakovat, že všechny naše tarify nabízejí všechny dostupné funkce. Těch je aktuálně 162. V tomto ohledu je úplně jedno, jestli využíváte tarif Bronze nebo Platinum. Stejně tak má každý náš e-shop možnost propojit se s téměř stovkou nástrojů. Od logistických řešení, přes srovnávače až po platební brány.

Pojďme ale k tomu, co vás zajímá. Jednotlivé tarify rozděluje především limit počtu produktů. Pokud prodáváte jen několik produktů, třeba vlastní designový nábytek, pravděpodobně vám postačí základní tarif Bronze. Produktů v nabídce totiž nebudou tisíce. Limit je u Bronze stanoven na 50 produktů. Výrazně větší prostor v tomto směru nabízí tarif Silver, kde máte k dispozici až 1 000 produktů. Následuje tarif Gold s 10 000 produkty. Vrcholem nabídky je poté Platinum s 30 000 produkty. Ve všech případech platí, že do celkového počtu produktů se nezapočítávají varianty. Jestli prodáváte modrý, bílý a červený stůl ve dvou velikostech, stále půjde o jeden produkt.

Další rozdíl najdeme v dostupných jazycích, zatímco Bronze dovoluje pouze jeden jazyk, ostatní tarify nejsou v tomto ohledu nijak omezeny. Můžete si zde tedy založit neomezené množství dalších jazykových mutací, a to zdarma. To samé platí také pro uživatele. Základní tarif může spravovat jeden uživatel, zatímco ostatní žádný limit nemají. Dalším rozdílem je dostupný prostor. V základu v rámci tarifu Bronze můžete využívat 1 GB prostoru. Následují 3 GB u Silver, 5 GB v režimu Gold a 10 GB v rámci tarifu Platinum.

Příjemným bonusem u všech tarifů kromě základního Bronze je pak kredit v hodnotě 2 000 korun, který můžete využít na populárním srovnávači Zboží.cz. Jde o skvělý způsob, jak do e-shopu přivést první zákazníky. Více o srovnávači zboží.cz můžete přečíst v našem článku.

Co se týče konkrétních cen, tarif Bronze vyjde na 450 korun měsíčně, Silver stojí 1450 korun měsíčně, Gold 1 950 korun a Platinum je k dispozici za 2 950 korun měsíčně. Mezi jednotlivými tarify můžete kdykoliv podle aktuální potřeby přepínat. Nejpopulárnější mezi našimi e-shopy je dlouhodobě tarif Silver.

To je ohledně samotného ceníku vše.

Další doplňkové služby jsou za příplatek. Pojďme si udělat pořádek i zde.

Za co si budu muset připlatit? 

Už jsme psali, že založení dalších jazykových mutací je zdarma. Co tedy zajímá multidoménovost za 750 korun měsíčně? V praxi jde o to, že v ceně měsíčního pronájmu si můžete založit druhou jazykovou mutaci na aliasu. Dejme tomu, že působení svého internetového obchodu rozšíříte na Slovensko. V takovém případě můžete novou jazykovou mutaci spustit na doméně mujeshop.cz/sk. Pokud ale chcete u našich sousedů prodávat přímo na doméně mujeshop.sk, je tato služba zpoplatněna 750 korunami měsíčně.

Dále budete možná potřebovat pravidelný import produktů. Například od dodavatele. Tato vychytávka je neocenitelná především pro e-shopy s větším počtem produktů, kde by manuální správa každé položky byla velmi pracná. Pokud budete využívat 1 až 5 takových importů, stojí příplatková služba 350 korun měsíčně. 6 a více pak stojí 1 000 korun měsíčně.

Emailing patří mezi velmi důležité prodejní kanály většiny e-shopů. V rámci pronájmu UPgates máte každý měsíc k dispozici 10 tisíc zpráv, které můžete odeslat svým zákazníkům. Každá další nad tento limit je zpoplatněna částkou 0,05 korun za jednu zprávu. Systémové zprávy, například o potvrzení objednávky nebo oznámení o odeslání zásilky, se do tohoto limitu nepočítají.

Dalším doplňkovým poplatkem jsou SMS zprávy. Jedna zpráva odeslána z našeho systému stojí 1 korunu v rámci České a Slovenské republiky a 2 koruny do zahraničí.

Poslední položkou v našem ceníku je nadstandardní revize. Jde o speciální kontroly a analýzy nad rámec obecné podpory, která je samozřejmě zdarma. Každá hodina nadstandardních prací je zpoplatněna částkou 1 200 korun za hodinu.

Na závěr se sluší podotknout, že všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna