Naše tarify přehledně: který je pro vás nejvhodnější?

Možná už víte, že všechny naše tarify vám dávají k dispozici všechny dostupné funkce. Jaký je tedy mezi jednotlivými tarify rozdíl a kdy se vyplatí přejít na vyšší? Volba správného plánu je totiž jednou z nejpodstatnějších otázek, kterou bude e-shoper řešit. Přece nechcete zbytečně platit více. Naopak v některých situacích vám přechod na vyšší tarif může rozvázat ruce. Dnes si v našich tarifech uděláme jednou pro vždy pořádek.

Chceme nejvhodnější e-shopové řešení nabídnout každému. Proto je logické, že takovou nabídku nemůže obsáhnout jeden univerzální tarif. Místo toho jsme naši nabídku rozšířili do čtyř plánů z nichž si každý může vybrat ten nejvhodnější.

V čem se jednotlivé tarify liší?

Na úvod musíme zopakovat, že všechny naše tarify nabízejí všechny dostupné funkce. Těch je aktuálně 163. V tomto ohledu je úplně jedno, jestli využíváte tarif Bronze nebo Platinum. Stejně tak má každý náš e-shop možnost propojit se s více než nástrojů. Od logistických řešení, přes srovnávače až po platební brány.

Pojďme ale k tomu, co vás zajímá. Jednotlivé tarify rozděluje především limit počtu produktů. Pokud prodáváte jen několik produktů, třeba vlastní designový nábytek, pravděpodobně vám postačí základní tarif Bronze. Produktů v nabídce totiž nebudou tisíce. Limit je u Bronze stanoven na 100 produktů. Výrazně větší prostor v tomto směru nabízí tarif Silver, kde máte k dispozici až 1 000 produktů. Následuje tarif Gold s 5 000 produkty. Vrcholem nabídky je poté Platinum s 50 000 produkty. Ve všech případech platí, že do celkového počtu produktů se nezapočítávají varianty. Jestli prodáváte modrý, bílý a červený stůl ve dvou velikostech, stále půjde o jeden produkt.

Další rozdíl najdeme v dostupných jazycích, zatímco Bronze dovoluje pouze 1 jazyk, Silver 2 a tarif Gold 5, u tarifu Platinum můžete využívat neomezené množství jazyků.  Podobné odstupňování nejdete také u počtu uživatelů, kteří váš e-shop mohou spravovat. U tarifu Bronze je to 1 uživatel a u Silveru 5 uživatelů. Gold a Platinum jsou v tomto ohledu neomezené. Dále se tarfiy odlišují v nabízeném prostoru. V základu tarifu Bronze můžete využívat 3 GB prostoru. Následuje 5 GB u Silver, 10 GB v režimu Gold a 15 GB v rámci tarifu Platinum.

Příjemným bonusem u všech našich tarifů je pak kredit v hodnotě až 10 000 korun, který můžete využít na populárním srovnávači populárních srovnávačich a agerátorech. Jde o skvělý způsob, jak do e-shopu přivést první zákazníky.

Co se týče konkrétních cen, tarif Bronze vyjde na 450 korun měsíčně, Silver stojí 1 150 korun měsíčně, Gold 1 750 korun a Platinum je k dispozici za 3 250 korun měsíčně. Mezi jednotlivými tarify můžete kdykoliv podle aktuální potřeby přepínat. Nejpopulárnější mezi našimi e-shopy je dlouhodobě tarif Silver.

To je ohledně samotného ceníku vše.

Další doplňkové služby jsou za příplatek. Pojďme si udělat pořádek i zde.

Využíváte staré tarify?

Naše tarify prošlo od 1.7.2022 proměnou. Od tohoto dne je při přechodu do placeného režimu možné vybírat už jen z nových tarifů. Pro stávající zákazníky však původní tarify zůstávají v platnosti až do 1.7.2023. Na nové tarify můžete přejít kdykoliv v průběhu roku. Po přepnutí na nové tarify už ale nebude možné vrátit se na jeden ze starých tarfiů.

Za co si budu muset připlatit? 

Už jsme psali, že založení dalších jazykových mutací je zdarma. Co tedy zajímá multidoménovost za 750 korun měsíčně? V praxi jde o to, že v ceně měsíčního pronájmu si můžete založit druhou jazykovou mutaci na aliasu. Dejme tomu, že působení svého internetového obchodu rozšíříte na Slovensko. V takovém případě můžete novou jazykovou mutaci spustit na doméně mujeshop.cz/sk. Pokud ale chcete u našich sousedů prodávat přímo na doméně mujeshop.sk, je tato služba zpoplatněna 750 korunami měsíčně.

Dále budete možná potřebovat pravidelný import produktů. Například od dodavatele. Tato vychytávka je neocenitelná především pro e-shopy s větším počtem produktů, kde by manuální správa každé položky byla velmi pracná. Pokud budete využívat 1 až 5 takových importů, stojí příplatková služba 350 korun měsíčně. 6 a více pak stojí 1 000 korun měsíčně.

Emailing patří mezi velmi důležité prodejní kanály většiny e-shopů. V rámci pronájmu Upgates máte každý měsíc k dispozici 10 tisíc zpráv, které můžete odeslat svým zákazníkům. Každá další nad tento limit je zpoplatněna částkou 0,05 korun za jednu zprávu. Systémové zprávy, například o potvrzení objednávky nebo oznámení o odeslání zásilky, se do tohoto limitu nepočítají.

Dalším doplňkovým poplatkem jsou SMS zprávy. Jedna zpráva odeslána z našeho systému stojí 1 korunu v rámci České a Slovenské republiky a 2 koruny do zahraničí.

Poslední položkou v našem ceníku je nadstandardní revize. Jde o speciální kontroly a analýzy nad rámec obecné podpory, která je samozřejmě zdarma. Každá hodina nadstandardních prací je zpoplatněna částkou 1 200 korun za hodinu.

Na závěr se sluší podotknout, že všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora