Nové ceníky vytvoříte a nastavíte v

Nastavení / Produkty / Ceníky

Vytvoření ceníku v administraci e-shopu UPgates

Ceníky následně přiřadíte zákazníkům v

Zákazníci / Seznamy zákazníků / Zákazník / Osobní údaje

Musí se vždy jednat o typ Zákazník (firma, osoba). Nepřihlášenému zákazníkovi (typ Kontakt) se vždy zobrazuje Výchozí ceník.

Přiřazení ceníku zákazníkům v administraci e-shopu

Ceník pro nově registrovaného zákazníka nastavíte v

Nastavení / Hlavní / Cenotvorba

Nastavení ceníku pro nově registrované zákazníky v administraci e-shopu UPgates

Diskuse
Komentáře

Karel Kraus

Dobrý den,
je možné, aby se při automatickém nastavování ceníků vyhodnocoval obrat jen za nějaké období (např. za poslední rok) a ne jen obrat celkový?
Děkuji za odpověď.
Karel Kraus

Tým MarketplaceAdministrátor |

Dobrý den pane Krausi,

děkujeme Vám za dotaz. Aktuálně tato možnost není, do budoucna ji však plánujeme.

S pozdravem

Tým UPgates

Další