Aktivací stavu archivace u daného produktu dojde k dočasnému nebo trvalému zastavení prodeje. Nebude ho možné již vyhledat mezi produkty, avšak jeho URL adresa bude stále aktivní. Přes tu se k němu zákazníci mohou stále dostat a zobrazit jeho podrobnosti. Místo dostupnosti se zákazníkům zobrazí informace, že produkt již není v nabídce. 

indexace produktů pro fulltextové vyhledávání probíhá každou celou hodinu a každý den o půlnoci. Může se tedy stát, že produkt archivujete a ještě je možné jej nějakou dobu vyhledat. Nebo naopak při zrušení archivace se začne zobrazovat ve vyhledávání až během hodiny.

Kromě tohoto nastavení můžete využít funkce automatické archivace produktů po vyprodání. Více zde.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte produkt, u kterého chcete archivaci nastavit.
  3. Sjeďte níže v záložce Popis do oddílu Rozšířené.
  4. Zaškrtněte pole Archivovat.
  5. Uložte.

Upozornění! Funkce nemá vliv na limit počtu produktů ve vámi zakoupené variantě pronájmu. Archivované produkty jsou stále vedeny na e-shopu a proto se započítávají do tohoto celkového počtu.

Hromadná archivace produktů

Archivace každého produktu zvlášť může být časově velmi náročná. Hromadné úpravy produktů vám umožní rychle archivovat větší množství položek a přiřadit k nim i náhradní variantu. Produkty můžete filtrovat podle stavu zásob, následně je hromadně označit a upravit.   

Postup v administraci

1. Proveďte základní nastavení hromadných úprav produktů a poté pokračujte v postupu níže.

  1. V oddílu Hlavní klikněte na tužku u možnosti "Archivovat".
  2. Zaškrtněte fajfkou nově zobrazené škrtací políčko.
  3. Pokud chcete, zvolte náhradní produkt, který se bude zákazníkům zobrazovat.
  4. Klikněte na tlačítko "Přidat".
  5. Uložte provedené změny.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna