Následující postup vám umožňuje nastavit omezení součtu jednotlivých slev produktu na maximální hranici. Tato funkce slouží k tomu, abyste se při prodeji a marketingových akcích nedostali pod průměrnou marži e-shopu.  

Při výpočtu celkové slevy se zohledňuje:

  • sleva na produkt,
  • globální sleva,
  • sleva na výrobce.

Do celkové slevy se nezapočítává:

  • cenové vzorce,
  • věrnostní body uplatněné jako sleva,
  • slevové kupóny,
  • sleva na objednávku.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Základní / Nastavení obchodu.
  2. V oddílu Hlavní vyplňte pole Maximální procento slevy (%).
  3. Uložte. 

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna