Nastavte si možnosti dopravy tak, aby co nejlépe vyhovovaly povaze konkrétního nákupu a typu zákazníka. Základní nastavení je snadné, stačí vyplnit typ doprav s názvy dopravců, se kterými budete spolupracovat.

Proces odeslání objednávky dopravci

  1. Pro využívání služeb některého z dopravců je třeba nejdříve dopravce kontaktovat. UPgates umožňuje nabízet dopravu jakéhokoli dopravce, takže v tomto není třeba se nijak omezovat. Efektivní export umožňuje však pouze u těchto dopravců. S dopravcem se domluvíte na podmínkách spolupráce, které se obvykle odvíjejí od předpokládaného počtu balíků za měsíc.
  2. Dostanete přístup do administrace daného dopravce.
  3. Na svém e-shopu nastavíte novou dopravu (více zde).
  4. Při zpracovávání realizovaných objednávek provedete export dat ve formátu daného dopravce. Případně použijete službu pro automatickou expedici. Více zde.
  5. Data přesunete do administrace přepravce, kde je budete potřebovat pro tisk štítků. Těmi označíte balíky pro zákazníky. Pokud chcete, aby se štítky tiskly přímo z administrace UPgates, je to možné pomocí služby Balíkobot (více zde). Případně můžete hromadný tisk štítků provádět v podobné externí službě Chameleoon (více zde). 

Omezení dopravy

Systém umožňuje nastavit různé typy dopravy, přizpůsobené typu zásilky a požadavkům zákazníka. Více zde.

Povolené platební metody

Pro každou dopravu nastavujete platební metody, které lze v kombinaci s ní použít. Například můžete nastavit, aby při převzetí na prodejně bylo možné platit pouze hotově. Více zde.

Zobrazení na e-shopu

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna