V rámci podpory prodeje je vhodné u archivních produktů nastavit jejich náhradu. Zákazník, která zjistí, že se jeho požadovaný produkt již neprodává tak získá možnost se snadno prokliknout na např. novější model produktu. Cílem je tak udržet zákazníka a informovat ho o případné alternativě poptávaného zboží. 

Aby bylo možné nastavit náhradu produktu, musí být tento produkt nastavený jako archivní.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte produkt, u kterého chcete archivaci nastavit.
  3. Sjeďte níže v záložce Popis do oddílu Rozšířené.
  4. Klikněte na ozubené kolečko u pole Náhradní produkt.
  5. Vyberte náhradní produkt, který se bude zákazníkům zobrazovat.
  6. Klikněte na tlačítko "Přidat".

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna