Aby byla správa eshopu co nejsnazší a rychlá, je obvykle potřeba zautomatizovat opakovaně prováděné úkony. To platí dvojnásob především při odbavení objednávek. Následujícím způsobem nastavíte, že se bude dokument faktura automaticky posílat v systémovém emailu.

Aby funkce pracovala správně je třeba nastavit také automatické vytváření faktur dle návodu zde. V případě, že není faktura založená v čas odeslání emailu, neodešle se.  

Postup v administraci

1. Vytvořte novou šablonu systémového emailu a poté pokračujte v postupu níže.

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Objednávky / Fakturace.
  2. Klikněte na pole Systémový email.
  3. Zvolte požadovanou šablonu.
  4. Uložte.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna