Aby byla správa e-shopu co nejsnazší a rychlá, je obvykle potřeba automatizovat opakovaně prováděné úkony. To platí dvojnásob především při odbavování objednávek. Následujícím způsobem nastavíte, že se bude dokument faktura automaticky generovat a odesílat pomocí systémového emailu zákazníkovi ihned po objednání nebo až po zaplacení.

Zapnutí automatického vytváření faktur

Aby funkce pracovala správně, je třeba nastavit také automatické vytváření faktur dle návodu zde. V případě, že není faktura vygenerovaná v čase odeslání emailu, neodešle se.  

Postup v administraci

  1. Vytvořte šablonu systémového emailu nebo použijte některou stávající. Více zde.
  2. Ujistěte se, že v šabloně máte přílohu faktury. Více zde.
  3. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Objednávky / Fakturace.
  4. Klikněte na pole Systémový email.
  5. Zvolte vytvořenou šablonu.
  6. Uložte.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna