Navázání spolupráce s fulfillment společností Skladon

Vzhledem ke zvyšující se poptávce našich e-shopů po outsourcingu logistiky jsme se rozhodli pro úzkou spolupráci se společností Skladon, českým fulfillmentovým odborníkem. Společně pro vás chystáme doplněk, který zajistí rychlé a bezproblémové systémové propojení a oboustranný tok dat mezi naší platformou a Skladon WMS. Získejte tak spolehlivého logistického partnera pro svůj podnikatelský růst!

Co je to fulfillment

Fulfillment je logistický proces, který zahrnuje jednotlivé kroky od příjmu, přes skladování, řízení a odbavení zásilek až po doručení zboží ke koncovým zákazníkům. A to včetně vyřízení reklamací a vratek. Tyto činnosti můžete vykonávat buď samostatně in-house nebo si zajistit službu externího specialisty. Která varianta je pro Vás výhodnější? Udělejte si porovnání zde.

O Skladonu

Společnost Skladon je logisticko-technologickou společností, která sídlí v nově dokončené průmyslové hale v Mošnově, poblíž Ostravy. Klienty Skladonu jsou e-shopy, crowdfundingové projekty nebo tzv. služby předplacených balíčků různých kategorií jako fashion, potravinové doplňky, dětské zboží, elektronika a další. Vizí společnosti je vybudovat globálního hráče na poli e-commerce logistiky.

Výhody fulfillmentu

Pokud se rozhodnete svěřit část svého podnikání tzv. třetí straně, ztrácíte kontrolu nad materiálovým hospodářstvím. Na druhou stranu vám outsourcing logistiky může přinést řadu výhod, které Skladon shrnuje do několika bodů:

  • snížení fixních nákladů – zejména personálních na zaměstnance ve skladu, dále souvisejících s pronájmem a pojištěním skladu, výdaji za energie atp.
  • slevy za dopravu – získání množstevních slev díky kumulaci zásilek dalších klientů
  • využívání moderních technologií – robustní skladový systém nebo klientská aplikace
  • slevy na obalový i výplňový materiál
  • odborně školení zaměstnanci
  • čas na další klíčové oblasti a zvýšení předpokladu pro globální růst

Proč si vybrat právě Skladon?

Jste rozhodnuti svou logistiku outsourcovat, ale stále váháte, koho si pro tento krok zvolit? Se Skladonem získáte přístup ke:

  • klientské aplikaci MySkladon, díky které zdarma získáte automatický a kompletní přehled o svém stavu zásob a materiálovém toku v reálném čase, online a 24/7
  • modernímu WMS, který je flexibilní specifickým požadavkům a přáním nového klienta
  • strategicky umístěnému distribučnímu centru poblíž slovenských a polských hranic, umožňující doručení zásilek do následujícího dne a za bezkonkurenční ceny
  • zasílání objednávek do celého světa, konkrétně do jeho 75+ zemí a teritorií
  • dostatku skladovacího prostoru v moderním distribučním centru o aktuální rozloze 5000 m2, která bude do konce roku 2020 zdvojnásobena, přičemž je již dohodnut další a výraznější růst v rámci areálu
  • hladkému průběhu systémového a fyzického přesunu zboží za pomoci přiřazeného onboardingového specialisty
  • inovativnímu partnerovi, který se neustále přizpůsobuje nejnovějším logistickým trendům, plánuje rozsáhlé investice do automatizovaného provozu nebo vybudování nového centra za hranicemi, blíže koncovým zákazníkům

Získejte od Skladonu ještě více

Pro všechny nové klienty s naší platformou Skladon dočasně zdarma nabízí tyto služby:

  • systémové propojení
  • 2 měsíce skladování
  • logistický audit

Pro více informací volejte na +420 775 639 113 nebo pište na sales@skladon.cz

Další článek
Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?