Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Sekce obsahuje přehled košíků, které zákazníci na e-shopu z jakéhokoli důvodu nedokončili, nebo u kterých proces nákupu stále probíhá (od vstupu do košíku neuběhlo více než 24 hodin), případně se k němu zákazník vrátí později. Pokud jsou známy kontaktní údaje zákazníka, můžete se s ním spojit a důvod nedokončení nákupu s ním probrat.

Vzhledem ke GDPR nelze ukládat informace o zákazníkovi bez jeho souhlasu. Proto se v administraci zobrazuje informace zda jsou vyplněny dodací údaje. Pokud zákazník (i nepřihlášený) vyplní email, který už existuje v databázi e-shopu, email se zobrazí také zde v seznamu košíků. Takový zákazník už totiž někdy nakoupil a dal souhlas s uchováním osobních údajů.

Typy košíků

V menu administrace zvolte sekci Marketing / Košíky. Na stránce máte možnost zvolit typ košíku, respektive následující záložku.

  • Opuštěné - Zákazník opustil košík před více jak 24 hodinami.
  • Probíhající - Zákazník na košíku právě teď nakupuje nebo jej po méně než 24 hodinách opustil.

Dokončení objednávky

Z obsahu nedokončeného košíku můžete jedním klikem vytvořit novou objednávku.

V rámci podpory prodeje můžete telefonicky kontaktovat zákazníky s nedokončenými košíky. Pokud se se zákazníkem dohodnete, pomocí tlačítka + Vytvořit objednávku košík dokončíte.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna