Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Sekce obsahuje přehled košíků, které zákazníci na e-shopu z jakéhokoli důvodu nedokončili, nebo u kterých proces nákupu stále probíhá (od vstupu do košíku neuběhlo více než 24 hodin), případně se k němu zákazník vrátí později. Pokud jsou známy kontaktní údaje zákazníka, můžete se s ním spojit a důvod nedokončení nákupu s ním probrat.

Z obsahu nedokončeného košíku můžete jedním klikem vytvořit novou objednávku. Více zde.

Vzhledem k GDPR nelze ukládat informace o zákazníkovi bez jeho souhlasu (proto se v administraci zobrazuje informace zda vyplnil osobní údaje). Zároveň systém disponuje funkcí, kdy pokud zákazník (i nepřihlášený) vyplní v dodacích údajích email, který už existuje v seznamu zákazníků, tak se jeho email zobrazí v seznamu košíků (protože už někdy nakoupil a dal souhlas s uchováním osobních údajů).

Aby se v opuštěném košíku v administraci zobrazovalo "Vyplněny dodací údaje" = ANO, musí zákazník dodací údaje nejen vyplnit, ale i uložit. To se děje tak, že po vyplnění se jde o krok zpět na dopravu a platbu, tím se formulář uloží aby se data neztratila.

Zobrazení v administraci

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna