Sekce obsahuje přehled košíků, které zákazníci na e-shopu z jakéhokoli důvodu nedokončili, nebo u kterých proces nákupu stále probíhá (od vstupu do košíku neuběhlo více než 24 hodin), případně se k němu zákazník vrátí později. Pokud jsou známy kontaktní údaje zákazníka, můžete se s ním spojit a důvod nedokončení nákupu s ním probrat.

Vzhledem ke GDPR nelze ukládat informace o zákazníkovi bez jeho souhlasu. Proto se v administraci zobrazuje informace zda jsou vyplněny dodací údaje. Pokud zákazník (i nepřihlášený) vyplní email, který už existuje v databázi e-shopu, email se zobrazí také zde v seznamu košíků. Takový zákazník už totiž někdy nakoupil a dal souhlas s uchováním osobních údajů.

Ukládají se maximálně měsíc staré záznamy.

Typy košíků

V menu administrace zvolte sekci Marketing / Košíky. Na stránce máte možnost zvolit typ košíku, respektive následující záložku.

  • Opuštěné - Zákazník opustil košík před více jak 24 hodinami.
  • Probíhající - Zákazník na košíku právě teď nakupuje nebo jej po méně než 24 hodinách opustil.

Dokončení objednávky

Z obsahu nedokončeného košíku můžete jedním klikem vytvořit novou objednávku.

V rámci podpory prodeje můžete telefonicky kontaktovat zákazníky s nedokončenými košíky. Pokud se se zákazníkem dohodnete, pomocí tlačítka + Vytvořit objednávku košík dokončíte.

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora