Nenechte si ujít výsledky studie Český košík roku 2020

Dovolujeme si vás pozvat na webinář pořádaný naším partnerem, Twisto.cz. A to ve spolupráci s Heureka.cz. V rámci webináře, který se koná 23. 2. 2021 budou prezentovány výsledky studie Košík roku. Tyto informace vám pomohou zjistit, zda váš e-shop disponuje intuitivními a promyšlenými prodejními prvky, které mohou být součástí vašich konkurenčních výhod. Od 23. února bude dotupná ke stažení také kompletní výsledková zpráva.

Studii organizuje Twisto, které je nově mezi napojenými platebními metodami systému Upgates. Jednou ze součástí studie je žebříček TOP 100 uživatelsky nejvíce přívětivých českých e-shopů. Tedy těch, jejichž užívání je pro návštěvníky nejpohodlnější zejména v mobilním rozhrání. V minulém roce totiž narostl počet návštěv z mobilních zařízení lehce přes 50%. A do budoucna bude trend těchto návštěv nadále rostoucí. Čím dál tím více lidí nakupuje online. A větší a větší procento z nich tak činí ze svého mobilu. Responzivita, uživatelská přivětivost v mobilním zobrazení a rychlost načítání stránek v mobilu, tak jsou a budou čím dál tím důležitějšími faktory ve světě online prodeje. 

Další kategorie hodnocení e-shopů

  • Registrace

94% ze všech testovaných e-shopů umožňuje návštěvníkům registraci. Ty nejlépe umístěné pak pro registraci nepotřebují potvrzení emailem nebo sms kódem. Jedna třetina e-shopů ve studii nabízí alternativní možnosti přihlášení a registrování se. Tedy přihlášení pomocí účtu na sociálních sítích nebo s využitím účtu Googlu.

  • Platba

Více než 20% z testovaných e-shopů nabízí odložené platby, kde je právě jedním z největších poskytovatelů Twisto. Za posledních pět let je zde přibližně dvojnásobné procentuální zastoupení e-shopů, které tento způsob platby umožňují. A můžete mezi nimi jednoduše být i vy, e-shopeři Upgates. Více informací o propojení s platební branou Twisto naleznete zde

  • Doprava

51% internetových obchodů svým návštěvníkům sděluje přesné datum doručení objednávky. Pouze 32% pak nabízí počítadlo dopravy zdarma. Tedy informaci "do dopravy zdarma zbývá nakoupit za..." buďto v košíku nebo v hlavičce e-shopu.

Návštěvníci e-shopu také ocení info, do kdy je potřeba objednat, aby jim balík přišel ještě následující den. Tudíž pokud máte pravidelný svoz okolo 14:00, dejte lidem vědět, že objednávky vytvořené dopoledne přijdou hned druhý den. Jednoduše proto, že je stihnete vychystat ještě před příjezdem kurýra. 

  • Ekologie a udržitelnost e-shopu

U 15 e-shopů ve studii je zřejmý trend ekologické udržitelnosti. Některé z obchodů prodávají ekologické výrobky, jiné řeší eko obaly. O těch se více můžete dočít v článku našeho partnera, Zabag - Jak balit ekologicky a levně? Druhá šance pro kartonové krabice!

Jak jsme už zmiňovali v mnoha článcích ohledně budoucnosti e-commerce a nejžhavějších trendů, ekologie je budoucnost. Lidé na ni čím dál tím více slyší. A může vám přinést oproti konkurenci další výhodu. 

Zúčastněte se webináře Český košík roku 2020

Další článek
Souhrn roku 2020 v e-commerce