Novinka od Sniper Design: automatizace objednávek nastavená do 5 minut

Pro každou velikost e-shopu je automatizace objednávek vhodná, protože za Vás řeší klíčové akce a zabraňuje chybovosti.

Většina základní automatizace objednávek se zakládá na kombinaci pár jednoduchých podmínek “KDYŽ”. Když je nebo není zaplaceno, když je poslední změna 3 dny zpět, když se nachází ve stavu.

Pomocí těchto snadných pravidel se nastaví převážná část celé automatizace. Pak se dá pokračovat dále. Zapojit do hry data od přepravců pomocí zapojení balíkobotu, který do automatizace přidává informace o stavu zásilek.

Automatizace bez počátečních nákladů

Automatizace do teď ale znamenala vysoké náklady, bez administrace desítky tisíc a s administrací až stovky. Ve Sniper Design jsme dali dohromady SYNCRON, automatizační platformu, kde si nastavíte automatizaci sami a s NULOVÝM POČÁTEČNÍM NÁKLADEM.

Nový nástroj můžete prozkoumat zde.

Aktuálně je SYNCRON v prezentačním módu, kde si můžete zkoušet bezpečně naklikat různé automatizace, aniž by to nějak ovlivnilo Váš e-shop.

Neopomeneme, jaké má automatizace přínosy, které manuálně prostě není možné zvládnout.

Zde je video, jak se registrovat a založit první pravidlo:

Další článek
Aktualizováno. Změny v legislativě přehledně: co všechno e-shopy čeká?