Objednávky ve stavu Připraveno (více zde) lze pomocí tlačítka Balikobot - svoz poslat do Balikobotu ke svozu. Balikobot objednávky přepošle jednotlivým dopravcům.
Vybrat si můžete, u jakých dopravců chcete svoz řešit.
Objednávka, u které byl objednán svoz v Balikobotu, je označena stavem Expedováno. V tomto stavu již nelze objednávka odebrat z Balikobotu.
Více o stavech u Balikobotu najdete zde.
Po objednání svozu u Balikobotu je možné automaticky nastavit změnu stavu samotné objednávky. Více zde.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.