Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Objednávky se vytváří automaticky na základě objednávky provedené zákazníkem v košíku na e-shopu nebo si je můžete založit manuálně v administraci.
Objednávky jsou jakési schránky obsahující různé dokumenty - objednávka, faktura, dobropis, účtenka a další vlastní dokumenty. Dokumenty jsou vždy vázány na objednávku, není možné vytvořit dokument bez konkrétní objednávky. Více zde.
Mimo dokumentů obsahuje objednávka údaje o zákazníkovi, fakturační a doručovací adresy, historii objednávky atd.
Objednávky, které získáte musí být vyřízeny a exportovány dopravci, který je doručí zákazníkovi. U dopravce dochází k tisku štítků na balíky. To může být časově náročné.
Jak si práci s exportem objednávek usnadnit se dozvíte zde.
V případě propojení na systémy jako Pohoda, Money S3 nebo jiné (více zde) dochází k pravidelnému přenosu objednávek z UPgates automaticky každých 5 minut.
Může se stát, že objednávku nedopatřením smažete. Nevadí. UPgates ji dokáže obnovit. Více zde.
Případné mezery v číselné řadě smazaných objednávek můžete doplnit. Více zde.
Generované dokumenty obsahují variabilní symbol, který lze přizpůsobit dle vašich potřeb. Více zde.
V menu administrace zvolte sekci Objednávky / Seznam objednávek.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.