Co je objednávka?

Objednávky můžete založit manuálně v administraci nebo se vytvoří automaticky na základě objednávky provedené zákazníkem v košíku na e-shopu. Objednávky jsou jakési schránky obsahující různé dokumenty - objednávka, fakturadobropis, účtenka a další vlastní dokumenty. Mimo dokumentů obsahuje objednávka údaje o zákazníkovi, fakturační a doručovací adresy, historii obchodního případu atd.

Detail objednávky

Objednávky najdete v modulu Objednávky / Seznam objednávek. Po kliknutí na ikonu zobrazíte detail objednávky. Obsahuje záložky:

  • Popis - Základní informace o stavu objednávky, nakoupených produktech, způsobu dopravy a platby, vygenerované dokumenty, exporty do různých externích služeb atd.
  • Zákazník - Údaje o zákazníkovi, které vyplnil v košíku. Možnost prokliku na profil v případě, že je zákazník registrovaný.
  • Historie - Záznamy změn provedených v rámci administrace. Zjistíte, kdy a kdo změnu provedl, o jaký typ změny šlo, včetně podrobných údajů o tom, jak to vypadalo před a po změně.

Export objednávek

Jednorázový export objednávky

Je možné provést jednorázový export objednávky do různých formátů XML a CSV. Vše provádíte v detailu objednávky.

Hromadný export objednávek

Je součástí nápovědy Dokumenty / Hromadný export dokumentů.

Objednání z administrace

Zavolá vám zákazník, že chce udělat objednávku po telefonu. Místo, abyste ho odkázali na e-shop a riskovali, že si to třeba rozmyslí nebo z nějakého důvodu objednávku nedokončí, vyřešte to s ním přímo po telefonu a objednávku založte přímo v administraci.

Nastavení v administraci

V modulu Objednávky / Seznam objednávek kliknete na tlačítko Nová. Dále postupujete jako v případě editace jakékoli přijaté objednávky z e-shopu.

Diskuse