Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Objednávky můžete založit manuálně v administraci nebo se vytvoří automaticky na základě objednávky provedené zákazníkem v košíku na e-shopu. Objednávky jsou jakési schránky obsahující různé dokumenty - objednávka, faktura,  dobropis, účtenka a další vlastní dokumenty. Mimo dokumentů obsahuje objednávka údaje o zákazníkovi, fakturační a doručovací adresy, historii obchodního případu atd.

Detail objednávky obsahuje záložky: 

  • Popis - Základní informace o stavu objednávky, nakoupených produktech, způsobu dopravy a platby, vygenerované dokumenty, exporty do různých externích služeb atd.
  • Zákazník - Údaje o zákazníkovi, které vyplnil v košíku. Možnost prokliku na profil v případě, že je zákazník registrovaný.
  • Historie - Záznamy změn provedených v rámci administrace. Zjistíte, kdy a kdo změnu provedl, o jaký typ změny šlo, včetně podrobných údajů o tom, jak to vypadalo před a po změně

Zobrazení v administraci

Diskuse
Často se ptáte
Komentáře

x

U našeho projektu X nám z administrace zmizel seznam objednávek, stejně tak u projektu X nerozumím tomu proč.

Administrátor |

Dobrý den, seznam objednávek ve vašich administracích vidíme. Zkuste se případně odhlásit / přihlásit nebo si odstranit aplikovaný filtr.

Další