Často se stává, že hledáte konkrétní objednávku, která se jeví, že v systému jednoduše není. Obvykle je problém v tom, že ji nějaký jiný uživatel smazal. Pokud jste úmyslně nebo omylem smazali objednávku, kterou potřebujete zobrazit, je to možné. Následujícím postupem můžete zobrazit smazané objednávky a také je zpět obnovit.

Žádnou objednávku není možné zcela vymazat a odstranit ze systému. Může být nanejvýš označená jako Smazaná, ale vždy stále zůstává uložená v databázi. 

Postup v administraci

  1. Zvolte sekci Objednávky / Seznam objednávek.
  2. Rozklikněte možnost Filtr .
  3. Zaškrtněte pole "Smazáno".

  1. Aplikujte filtr kliknutím na jeho ikonu.
  2. Zvolte objednávku, kterou chcete obnovit.
  3. Po jejím rozevření klikněte na slovo Obnovit.
  4. Potvrďte modrým tlačítkem, že jej chcete skutečně obnovit.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna