Padání vašich emailů do SPAMu v zákazníkově schránce může mít několik příčin.
1. Zkontrolujte si, zda máte u domény správně nastaveny záznamy SPF a DKIM. Kontrolu provedete pomocí nápovědy zde.
V tomto případě je problém v tom, že se zpráva podobá jiným, které byly dříve označeny jako spam. Emailový prohlížeč na základě těchto mechanismů dává emaily do spamu zákazníků.
Další možností je, že poskytovatel emailu může vést vaši doménu jako spamovací. Pro více informací kontaktujte přímo daného poskytovatele emailových služeb.
Chybu může způsobit absence SPF záznamů, ale také jejich duplicita. Není možné mít 2 SPF záznamy. Nicméně je možné jejich údaje zkombinovat. Spojí se dohromady informace z jednoho a druhého záznamu. Společné informace se uvedou jen jednou.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.