Padání vašich emailů do SPAMu v zákazníkově schránce může mít několik příčin.

Postup řešení

1. Zkontrolujte si, zda máte u domény správně nastaveny záznamy SPF a DKIM. Kontrolu provedete pomocí nápovědy zde

  1. Ve vyskakovacím okně zkontrolujte zda systém nehlásí nějaké chyby.
  2. Pokud ano, postupujte podle pokynů uvedených u daného problému.
  3. Pokud u vás řešení nefunguje, postupujte podle pokynů níže.

  1. Odešlete si email z administrace e-shopu do vlastní emailové schránky. Např. z detailu objednávky si odešlete systémový email s informací o přijetí objednávky.
  2. V vaší emailové schránce, kam byl email zaslán, otevřete složku SPAM.
  3. Zobrazte podrobnosti, proč byla daná zpráva označena jako SPAM.
  4. S největší pravděpodobností se Vám zobrazí text, jako na obrázku níže.

V tomto případě je problém v tom, že se zpráva podobá jiným, které byly dříve označeny jako spam. Emailový prohlížeč na základě těchto mechanismů dává emaily do spamu zákazníků.

Další možností je, že poskytovatel emailu může vést vaši doménu jako spamovací. Pro více informací kontaktujte přímo daného poskytovatele emailových služeb.

Chybu může způsobit absence SPF záznamů, ale také jejich duplicita. Není možné mít 2 SPF záznamy. Nicméně je možné jejich údaje zkombinovat. Spojí se dohromady informace z jednoho a druhého záznamu. Společné informace se uvedou jen jednou.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna