Zařazení vašich emailů do složky SPAM zákazníků může být způsobeno několika důvody. Příčinu problému zobrazíte obvykle přímo u daného emailu.

Postup řešení   

1. Zkontrolujte, že máte v administraci své domény  záznamy SPF a DKIM. Kontrolu provedete pomocí nápovědy Nastavení funkčnosti domén

  1. Rozevřete všechny oddíly a zkontrolujte zda systém nehlásí nějaké chyby.
  2. Pokud ano, postupujte podle pokynů uvedených u daného problému.
  3. Pokud pro vás řešení nefunguje, postupujte podle pokynů níže.

  1. Odešlete si email z eshopu do vlastní schránky.
  2. V této schránce, kam byl email zaslán otevřete složku SPAM.
  3. Zobrazte podrobnosti, proč byla daná zpráva označena jako SPAM.
  4. S největší pravděpodobností se Vám zobrazí text, jako na obrázku níže.

V takovém případě se zpráva podobá jiným, které byly dříve označené jako spam. Google na základě vlastních mechanismů dává emaily do spamu zákazníků. Daný poskytovatel emailu může vést vaši doménu jako spamovací. Pro více informací kontaktujte přímo daného poskytovatele emailových služeb.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna