Systémový email je možné z administrace e-shopu odeslat zákazníkovi následujícími způsoby:

Ručně z detailu objednávky

  1. V menu administrace zvolte sekci Objednávky / Seznam objednávek.
  2. Kliknutím na ikonu tužky přejděte na detail vybrané položky.
  3. Pod názvem položky najeďte myší na tlačítko E-mail.
  4. Zobrazí se otevírací menu s nabídkou vytvořených systémových emailů dle Nastavení / Emaily / Systémové emaily
  5. Kliknutím na vybranou položku se otevře okno s předvyplněnými údaji ze systémového emailu.
  6. Proveďte případně změny a Uložte.

Automaticky při změně stavu objednávky

Systémový email se může odeslat automaticky při změně stavu objednávky. Více informací zde.

Příklad odeslání emailu po zaplacení v platební bráně: Lze nastavit automatické odeslání systémového emailu po zaplacení v platební bráně. V tomto případě se automaticky změní stav objednávky na Platba úspěšná. Na tento stav už stačí jen navázat systémový email (Více zde). 

Ručně v odpovědi na zprávu

Pokud si chcete předpřipravit odpovědi na časté dotazy zákazníků, lze toto vyřešit pomocí systémových emailů. Více informací zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna