Systémové emaily slouží k automatizaci obsluhy e-shopu tak, aby se co nejvíce pravidelně prováděných úkonů prováděly samy. Po úspěšném zaplacení objednávky přes platební bránu se objednávka označí jako Zaplacená (více zde) a změní se její stav na Platba úspěšná (výchozí stav). Zákazníkům je možné v tomto kroce zaslat automatickou zprávu s potvrzením přijetí jejich platby, případně poděkováním. Nastavení se dělá ve dvou fázích.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.