Během platby objednávky skrze platební bránu může dojít k neočekávané chybě, kdy platba není úspěšně dokončená. Případně zákazník omylem zavře stránku platební brány a není schopen pokračovat v platbě.

V těchto případech je možné zákazníkovi ručně poslat odkaz na zaplacení objednávky přes platební bránu.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte Objednávky / Seznam objednávek.
  2. Otevřete si konkrétní objednávku, u které potřebujete odeslat odkaz na platbu.
  3. Přejděte do nabídky systémových emailů. Více zde.
  4. Klikněte na emailovou šablonu Platba objednávky.
  5. Otevře se nové okno s předvyplněným textem emailu.
  6. Součástí textu je dynamický zástupce {$order_payment_gateway_url}, který automaticky vygeneruje odkaz na platební bránu.
  7. Ve spodní části klikněte na tlačítko Odeslat.

Zákazník dostane zprávu do emailu, klikne na odkaz na platební bránu a podobným způsobem jako na e-shopu provede zaplacení objednávky.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna