Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

V objednávkovém procesu na e-shopu si zákazník zvolí způsob zaplacení objednávky. Po dokončení objednávky dostane informace k platbě (bankovní převod) nebo je přesměrován na platební bránu. E-shop může nabídnout také platbu hotově na prodejně nebo na pobočce. Více zde.

Způsoby platby se volí na základě toho, jakou si zákazník vybere na e-shopu dopravu. Např. v případě vyzvednutí objednávky na prodejně, bude moci platit pouze hotově a e-shop mu nenabídne platbu dobírkou, která je určená pro zaslání zásilky dopravcem. Více zde

Výběr platby se může lišit dle výše objednávkyVíce zde.

Platební metody lze aktivovat pro konkrétní jazykové mutace. Některé platební brány totiž podporují platby jen v určité měně. Více zde.

Platební metodě lze nastavit poplatek za její využití, případně ho omezit dle výše objednávky. Více zde.

Základní platební metody

Výchozí platební možnosti, které se zapísují do dokumentů. Není třeba propojení na službu třetích stran.

  • Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • Hotově na pokladně
  • Kartou na pokladně

Platební brány a jiné služby

Služby třetích stran pro zajištění platby kartou, splátkového prodeje, odložených plateb atd. Více zde.

Nabídku podporovaných služeb najdete v sekci Propojení.

Často se ptáte

Platební metoda se na e-shopu zákazníkovi nezobrazuje.

Ujistěte se, že ji máte aktivní, nemá špatně nastavená omezení nebo zda je přiřazená k příslušným dopravám (více zde).

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna