Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu

Každý provozovatel e-shopu to jistě zná. Významné procento objednávek končí ve stavu “Nezaplacená”. Důvodem může být třeba nesprávně zadané číslo karty, nepotvrzení platby v internetovém bankovnictví nebo nedostatečný zůstatek na zvoleném účtu plátce. Díky nové funkci platební brány “Restart platby” má zákazník možnost platbu zadat znovu.

Platební brána ComGate vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení, třeba s využitím jiné platební karty nebo jiné platební metody. Informace o stavu platby (a možnost opakovat zadání platebních údajů) je také k dispozici na speciální stránce platební brány, ke které se zákazník dostane z e-mailu, který dostává při zahájení platebního procesu.

V klientském portále ComGate si e-shop může nastavit délku expirace platby, tedy čas, po kterém dojde k překlopení objednávky do stavu Nezaplacená. Do této doby má zákazník možnost opakovat pokusy o zaplacení.  Délku expirace platby lze nastavit na hodnoty 7 dní (výchozí nastavení), 3 dny, 1 den, 3 hodiny nebo 30 minut. Kratší doba je vhodná zejména pro prodej služeb nebo zboží, kde je omezená dostupnost nebo skladová zásoba a před platbou dochází k rezervaci služby nebo zboží pro konkrétního zákazníka.

Hlavní výhody restartu platby:

  • zvýšení počtu dokončených plateb
  • po neúspěchu prvního pokusu je zákazník vyzván k opakování platby
  • možnost zvolit jinou kartu nebo platební metodu
  • jednoduchá administrace služby odpovídající specifikům vašeho e-shopu
  • detailní informace naleznete zde, na webových stránkách ComGate