Platební brány jsou ve výchozím stavu neaktivní, protože vyžadují vložení aktivačních údajů a ty získáte od poskytovatele brány na základě nějaké registrace nebo sepsání smlouvy.

Na obrázku níže vidíte příklad nastavení platební brány ComGate. U ostatních bran je nastavení podobné.

Ostatní nastavení se vždy provede v oddíle "Specifikace platební metody" a to podle toho, jaké údaje platební brána vyžaduje k propojení.

V administraci u nastavení platební metody je ve žlutém rámečku vždy popsán ověřený a funkční postup s daty potřebnými pro propojení s konkrétní bránou.

Postup v administraci

  1. Nejprve je třeba vyplnit identifikátor propojení obchodu a heslo, které vám poskytne obchodník služby ComGate. Kontaktujte ho a sjednejte si s ním smluvní podmínky.
  2. Do rozhraní ComGate vyplňte údaje dle instrukcí v administraci.
  3. Po aktivaci brány se zobrazí vybrané platební metody dle nastavení v ComGate.

Pokud máte zaškrtnutý testovací režim, vidíte v seznamu všechny dostupné metody ComGate.

Jestli propojení nefunguje jak má, přečtěte si Často se ptáte zákazníků, kteří řešili obdobné problémy před vámi.

Obchod a Platba PayPal v e-shopu

Související články

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna