Oblíbený reklamní textový útvar, který je nástrojem marketingové komunikace. Cílem PR článku je propagace zboží nebo služby. Správně napsané PR články ovšem tento úkol plní sofistikovaněji. Ideálně tak, že nabídka není z článku zřejmá na první pohled. 

Co je to PR článek

PR článek je marketingovým nástrojem, jehož cílem je zaujmout scénáře. Konkrétních cílů článků může být mnoho. Obecně jde ale v drtivé většině případů o budování značky nebo podporu prodeje. PR článek ovšem může nabývat mnoha podob.

PR články jsou velmi hojně využívány také kvůli publikaci takzvaných zpětných odkazů, které pomáhají zvyšovat relevanci webové stránky v rámci SEO a linkbuildingu. Proto jsou PR články zveřejňovány jak na velkých a hojně navštěvovaných webech, tak také na zcela marginálních stránkách, kde jde spíše jen o získání zpětných odkazů. 

Další články v této kategorii