Následujícím způsobem můžete vytvářet objednávky přes rozhraní pokladny.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Pokladna.
  2. Namarkujte zboží naskenováním / vepsáním / vložením ze sekce Vybrané, Vlastní.
  3. Klikněte na tlačítko Platba. (Jedná se pouze o označení platby na fakturu / účtenku. Žádné propojení nebo dodatečné funkce se k tomuto nevážou)
    • hotově,
    • kartou (aktivujete platební terminál, ke kterému zákazník přiloží/vloží platební kartu). 
  4. Zadejte částku, kterou vám zákazník dává.
  5. Vydejte mu částku na zpět vypočítanou v poli "K vrácení".
  6. Klikněte Zaplatit.
  7. Vytiskněte účtenku.
  8. Klikněte na tlačítko Nová platba pro resetování celého procesu.

Modul Designer

Tato funkce je k dispozici až od verze 3.4 modulu Designer. Více o přechodu na nejnovější verzi Designera.

Často se ptáte

Vidíme na výběr platba v hotovosti a platba kartou. Jak funguje platba kartou? Co je k tomu třeba mít na pobočce?

Jedná se pouze o označení platby. Žádné propojení nebo dodatečné funkce se k tomuto nevážou. Zvolíte platbu kartou, klient vám zaplatí přes váš libovolný platební terminál na pobočce a objednávka je vyřízena. Jde pouze o označení o typu platby na fakturu / účtenku.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna