Přechod z jiného e-shop řešení na Upgates

Přestává vám vaše stávající e-shop řešení vyhovovat? Nesplňuje již vaše požadavky a brzdí váš podnikatelský růst? Řešení je jednoduché. Data můžete snadno a rychle naimportovat do Upgates. Pokud si zakládáte na kvalitní propagaci a marketingu e-shopu, nemusíte mít strach. Vybudované pozice neztratíte. Původní URL adresy můžete snadno přesměrovat na nové. Vše zdarma a svépomocí. Ověřte si, zda přechod z vašeho řešení již nemáme hotový a tak jej můžete ihned a zdarma využít. Případně můžete oslovit externí specialisty zabývající se migrací e-shopů na platformu Upgates.

Příprava nového e-shopu Upgates probíhá na testovací verzi. Do přechodu na ostrou verzi poběží obchod v původním stavu na vaší doméně. Změna e-shop řešení nezpůsobí odstávku a nepřijdete o zákazníky a ani o jedinou objednávku. 

Co vše si můžete na Upgates převést? 

  • Produkty - varianty, parametry, obrázky, texty, ceny, zařazení do kategorií, přesměrování ze starých URL atd.
  • Kategorie - obrázky, texty, přesměrování ze starých URL atd.
  • Zákazníky - profil, emaly, adresy atd.
  • Objednávky
  • Články - Aktuality a klasické články. 

Podrobnosti o možnostech importu viz. dokumentace CSV, XML a API.

Jak při přechodu e-shopu postupovat? 

  1. Vytvořte si testovací verzi e-shopu Upgates na 30 dní zdarma. 
  2. Importujte veškerá potřebná data ze stávajícího e-shopu.
    • Hotová řešení - Seznam hotových přechodů z jiných e-shopových řešení. Více zde.
    • Datový soubor - Pokud Upgates nenabízí hotové řešení, je třeba, abyste si zajistili CSV nebo XML soubor se zdrojovými daty. Případně máte možnost napojit se pomocí API Upgates. Více zde.
  3. Vylaďte design e-shopu v modulu Designer, nastavte způsoby dopravy, platby apod. 
  4. Zažádejte o přesun na ostrou doménu.
Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook Forum

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému Upgates.

Přejít do fóra

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora