Přejděte na nové konverzní kódy gtag.js od Google!
Google nadále nepodporuje původní konverzní a trackovací kódy. Pro správnou funkčnost měření je potřeba přejít na nové měřící kódy gtag.js!
Ukončení podpory se týká měřících kódu jak pro Google Analytics, tak pro Google Ads. Pokud si s přenastavením nevíte rady, obraťte se na naše partnery specializující se na marketing. Poptat jejich služby můžete zde.
Oficiální informaci se dočtete v článku zde "Time to update your Google Analytics code". Upgrade je znatelný také na stránkách Google pro developery, více zde.
Kde najdete měřící kódy v Google Analytics?
Nastavení / Údaje o měření / Měřící kód. Více podrobností v návodu zde.
Kde najdete měřící kódy v Google Ads?
Nástroje / Měření / Konverze. Více podrobností v návodu zde.
Jak kódy vložím do administrace e-shopu Upgates?
Přejděte do Propojení / Google / Global site tag (gtag.js).
Další článek
Srovnání platebních bran pro rok 2025