Příběh e-shopu Beats for Love: E-shop, co rezonuje. Beats for Love spojuje emoce hudby s kvalitou merche
Festival, který miluje hudbu, emoce i kvalitu, posouvá svůj merch do nového levelu. S novou kolekcí přišla i potřeba moderního a flexibilního e-shopu, kde vynikne regionální výroba a láska k detailu. Andrea Elízová z týmu Beats for Love popisuje, proč si zvolili Upgates, co jim na starém řešení chybělo a kam chtějí svůj e-shop i merch posouvat dál. George mezitím odhaluje zákulisí 11. ročníku festivalu a ambiciózní vizi pro budoucnost. Rozhovor, který spojuje festival, e-commerce a lásku k tomu, co děláš.
Andrea Elízová (ředitelka marketingu Beats for Love)
Kdy jste se rozhodli pro nový e-shop a proč právě Upgates?
S tou myšlenkou jsme přišli v době, kdy jsme tvořili nový merch a chtěli jsme ho lépe odprezentovat lidem. Chtěli jsme, aby vyniklo to, že se jedná o regionální výrobu, že opravdu ten merch je kvalitní a je to něco, co vyrábíme pro lidi s láskou a chtěli bychom jim to odprezentovat.
Co Vás přesvědčilo o tom, že Upgates je ta správná cesta?
Přesvědčilo nás to, že když jsme se rozhodovali mezi různými e-shopové řešeními Upgates nám přišel jako velmi jednoduché e-shopové řešení, které má spoustu různorodých funkcí, které nám budou vyhovovat v tom, abychom odprezentovali svůj merch co nejlépe.
Co Vás na starém řešení omezovalo?
Byl to vlastně takový, dá se říct nedostatek těch technických možností. Chtěli jsme to trošku rozšířit, ale i třeba propagaci a v rámci toho už nám to nevyhovovalo a chtěli jsme si posouvat někde dál i v rámci toho merche, když se neustále posouváme někde dál, tak chceme, aby se posouval i ten e-shop.
Bez čeho by nový e-shop nedával smysl?
Určitě jsme chtěli na novém e-shopu prezentovat naši firemní identitu a chtěli jsme, aby to vlastně korespondovalo s naším webem a obecně vlastně s tím, jak prezentujeme.
A také jsme chtěli, abychom tam měli spoustu nových možností, díky kterým prezentujeme těm lidem náš merch, ať už třeba pomocí videí nebo nějakých třeba zajímavějších fotek.
Jak se Vám s Upgates spolupracovalo?
Musím říct, že našemu týmu se s vámi spolupracuje opravdu skvěle a hlavně musím ocenit zákaznickou podporu, která je opravdu rychlá a výborná.
Jaké máte s e-shopem plány do budoucna?
E-shop určitě plánujeme rozšiřovat a také vlastně i merch. A s každou kolekcí chceme vlastně posouvat ten merch dál a dál, takže určitě i ten e-shop se bude posouvat.

Jiří Ramík (programový ředitel Beats for Love)
Čím se 11. ročník Beats for Love zapíše do dějin?
Já doufám, že minimálně tlustým černým fixem. Posouváme se opět o něco dál, jako každý rok. Letos to bude o 30 % více zahraničních umělců. Ta kvalita se samozřejmě zvyšuje, co se týče sestavy umělců. Dále, zvýšily se rozpočty na žánrové stage, tudíž i žánrové stage budou mnohem lepší nejen hudebně, ale i vizuálně. No a jestli to někdo přežije ty čtyři dny v kuse, tak jako ten si zaslouží zápis.
Beats for Love Universe – co nového přinese návštěvníkům?
Tohlencto byl asi nějaký krok, který už jsme uvažovali udělat více ročníků. Nicméně ten jedenáctý byl asi pro to nejlepší s tím, že produkčně chceme areál festivalu mnohem více přiblížit, zpřístupnit, zefektivnit a zpohodlněji všem našim návštěvníkům. Samozřejmě nejde jenom o to, aby byl pohodlný, ale aby byl i opravdu vizuálně atraktivní. Proto se Beats for Love Universe, jak my to nazýváme, rozděluje do několika zón, které budou žánrově stylisticky upraveny. A bude to opravdu zážitek, který by neměl nikdo zmeškat.
Kam chcete festival dlouhodobě posouvat?
Ta vize je samozřejmě velkolepá. Chtěli bychom být stálicí na scéně elektronických festivalů světových. A máme nějaký vytyčený plán na dalších pět let, kam bychom to chtěli posunout.
To se samozřejmě lety může trošku lišit. Spíš si myslím, že tu laťku naši, kam se chceme dosáhnout, budeme zvyšovat. A samozřejmě je to program, je to hezký areál festivalu, jsou to doprovodné aktivity. Je to všechno k tomu, aby si lidi tady prožili ty své nejlepší čtyři dny v roce.
Kdo letos roztančí hlavní stage?
Kompletní line up už je venku. Musím říct, že z mého pohledu se opravdu povedl, protože i když třeba návštěvník je vyloženě žánrově založený, tak si tam určitě najde ty svoje hvězdy. Za mě budou některá unikátní vystoupení jako například A.M.C. & KOVEN, poprvé celosvětová premiéra, poprvé spolu jsou vlastně i partneři, takže to dává i smysl té lásky, toho LOVE u nás na festivalu. A toto budu moct zažít pouze a jenom na Beats for Love v letošním roce.
Co bys vzkázal těm, kteří ještě váhají?
Levnější to nebude :D
Kdyby byl Upgates hudební žánr, jaký by byl a proč?
Deep house progressive. Progressive – jasně, ta progrese tam vždycky musí být a ta pohoda toho žánru a ta plynulost a ty úsměvy a tohle všechno, myslím si, že naprosto vystihuje Upgates.