Systém vám umožňuje vytvořit si nové, vlastní objednávkové stavy. Ty slouží pro lepší orientaci administrátora a správu objednávky během jejího zpracování. Každý e-shop má totiž vlastní interní postupy jak odbavení zákazníků provádí. Stavy je také možné navázat mimo jiné také na systémové emaily.

Není možné vytvořit vlastní stav, který by fungoval stejně jako Storno. Funkčnost storna je systémově daná a je jen jedna, protože v takovém případě dochází k vrácení zboží na sklad. Pro zachování konzistence není možné nastavit s tímto fungováním další stavy.

Postup v admistraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Objednávky / Stavy.
  2. Klikněte na tlačítko "Nový".
  3. Vyplňte požadované údaje.
  4. Klikněte uložit.

Související články

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna