Pokud máte externího správce nebo třeba zaměstnance, který by měl e-shop spravovat, začněte vytvořením jeho uživatelského účtu v administraci. Kromě základních údajů, které budou sloužit pro komunikaci uživatele administrace se zákazníkem e-shopu (Jméno, Email pro komunikaci, Podpis) je třeba nastavit uživateli přihlašovací údaje pro přístup do administrace a uživatelskou roli. Tato role definuje oprávnění k používání administrace v plném nebo jen omezeném rozsahu. Více informací o uživatelských rolích najdete zde.

Postup v administraci 

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Administrace / Uživatelé.
  2. Klikněte na tlačítko "Nový".
  3. Vyplňte požadované údaje.
  4. Klikněte uložit.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna