Pokud máte externího správce nebo třeba zaměstnance, který by měl e-shop spravovat, začněte vytvořením jeho uživatelského účtu v administraci. Kromě základních údajů, které budou sloužit pro komunikaci uživatele administrace se zákazníkem e-shopu (Jméno, Email pro komunikaci, Podpis) je třeba nastavit uživateli přihlašovací údaje pro přístup do administrace a uživatelskou roli. Tato role definuje oprávnění k používání administrace v plném nebo jen omezeném rozsahu. Více informací o uživatelských rolích najdete zde.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.