Seznam ověřených adres, ze kterých lze zasílat emailové zprávy z administrace e-shopu. Funkce zajišťuje, aby byly všechny odchozí emaily z administrace odesílány pouze z emailových adres, které jsou ve vlastnictví administrátora e-shopu a jsou řádně ověřeny. Jedná se o zajištění bezpečnosti před zneužitím systému UPgates pro zasílání neověřených a spamových emailů. Systém se takto brání proti tomu, aby se dostal na různé black listy.

Ověřené emaily lze následně použít v modulech systémové emaily, emailing, zprávy, objednávky atd. Není možné se zákazníky komunikovat jinak, než přes ověřené emaily.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Emaily / Emailové adresy.
  2. Klikněte na tlačítko Nová.
  3. Napište název adresy.
  4. Uložte.
  5. Na daný email vám systém odešle emailovou zprávu s požadavkem na potvrzení
  6. Po potvrzení odkazu je adresa ověřená a zařazena do systému. Od té chvíle se začne přidávat do odeslaných emailových zpráv.

Automatické přidání emailové adresy

Email pro komunikaci v modulu Nastavení / Administrace / Uživatelé a Email e-shopu v Nastavení / Základní / Nastavení obchodu se automaticky přidává také do modulu Emailové adresy. Takto vložený email čeká na ověření - dokud v zaslané potvrzovací zprávě nedojde k jeho aktivaci pomocí odkazu. Dokud není aktivována nová emailová adresa, používá se emailová adresa původní.

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna