Text zprávy si vyplňujete v textového editoru podobně jako když píšete obsah stránky e-shopu.

Do přílohy lze vložit dokumenty, např. objednávku nebo fakturu, nebo jakýkoli soubor.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Emaily / Systémové emaily.
  2. Klikněte na šablonu, kterou chcete upravovat.
  3. V oddílu Přílohy vyberte Dokumenty, které se přiloží k systémovému emailu, pokud v tu chvíli existují. 
  4. V oddílu Přílohy vložte Soubor, který se odešle jako příloha systémového emailu. Ten je třeba nejdříve nahrát do Správce souborů (více zde). Souborem může být např. PDF s obchodními podmínkami atp. 
  5. Uložte.

Přílohy systémových emailů - dokumenty nebo soubory

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna