Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Když zadáte správnou URL do adresy prohlížeče, vložíte produkt do košíku. Tuto URL adresu můžete samozřejmě vložit také do odkazu, který umístíte do webové stránky, reklamního banneru, iframe okna, videa atp.

Po kliknutí na odkaz se zákazník přesměruje na detail produktu na e-shopu a tento produkt má zároveň již vložený v košíku v nastaveném množství. Může tak následně pokračovat v nákupu nebo přejít do košíku a objednávku dokončit.

Jak na to?

Za url adresu detailu produktu přidáte znak "?" a následující atributy:

  • addtocart=1 (povinný) - určí, že se nemá produkt zobrazit, ale vložit do košíku.
  • quantity=<číslo> (nepovinný; výchozí hodnota: 1) - určí, jaký počet produktu se do košíku vloží.
  • return=[back|cart|product] (nepovinný; výchozí hodnota: back) - určí, jaká stránka se po vložení do košíku zobrazí.
    • back - zpátky, odkud přišel.
    • cart - košík.
    • product - detail produktu.
  • productnote=poznámka+k+produktu - libovolná poznámka k produktu, upřesnění parametrů, viditelná v objednávce u daného produktu v košíku.
  • length - množství neboli metráž u produktu.

Příklad

Přidat do košíku 2ks produktu Seiko Kinetic a vrátit se zpět na stránku, odkud přišel. Adresa bude vypadat takto:

https://demo-silver.upgates.com/p/seiko-kinetic?addtocart=1&quantity=2&
 return=back&productnote=poznamka+k+produktu

Kompletní odkaz na danou URL adresu by vypadal např. takto:

<a href="https://demo-silver.upgates.com/p/seiko-kinetic?addtocart=1&quantity=2&
 return=back&productnote=poznamka+k+produktu">Objednat Seiko Kinetic</a>

Zobrazení na eshopu

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna