Hlavní stránka bývá často první informace, která se zobrazí zákazníkům při příchodu na vaši doménu. Proto jsou na ní umístěné nejdůležitější prvky, které slouží k zaujmutí zákazníka. 

Nastavení v administraci

Hlavní stránka je v rámci administrace vedená jako kategorie. Najdete ji tedy v sekci Kategorie / Hlavní stránka. Můžete si upravit její obsah obdobně jako u běžných kategorií.

Nadpis stránky (tag H1) je možné přemístit z textové části pod obrázek loga, kde nebude přímo viditelný. Pro tuto změnu je potřeba zaškrtnout pole H1 pod logo.

Zobrazení na e-shopu

Změna vzhledu v Designerovi

Výchozí rozložení hlavní stránky můžete změnit v modulu Designer v šabloně Hlavní stránka, rozložení Obsahová část. Univerzální postup najdete v nápovědě zde.

Moduly není možné zcela libovolně přesouvat. Je třeba si zvolit některé z daných rozložení v Designerovi. 

Moduly na hlavní stránce

Hlavní stránka by měla obsahovat dostatek marketingových výzev a poutačů.

TOP nabídka

Ihned po vstupu na e-shop nabídněte zákazníkům ty nejzajímavější produkty. Touto prezentací můžete doprodat zásoby ve výprodeji, akce, upozornit na novinky nebo zákazníkům zobrazit vlastní doporučené produkty. Více zde.

Aktuality

Aktuality výrazně zvyšují důvěryhodnost obchodu. Pravidelně přidávané příspěvky zákazníky ujišťují o fungování obchodu a slouží tak nepřímo jako podpora prodeje (více zde).

Bannery

Jsou hlavní grafické prvky, které zákazníka zaujmou a naladí do správné nálady ke koupi (více zde).

Headlines

Informativní modul se základními frázemi, dělením a odkazy, které můžete zákazníkům předat (více zde). 

Odkazy

Zvyšují prestiž obchodu pomocí provázání na známé partnery. Modul lze použít pro výměnu zpětných odkazů a budování lepší pozice z pohledu SEO (více zde).

Popis hlavní stránky

Na hlavní stránku doporučujeme vložit krátké představení nabízeného sortimentu nebo společnosti (ideálně ve třech větách), doplněné o klíčová slova pro SEO optimalizaci. Pokud toho potřebujete sdělit více, přidejte na konec textu odkaz na zvláštní stránku a zde pokračujte. Na hlavní stránce by měl zůstat jen krátký poutač. Nicméně záleží na vaší komunikační strategii a zralé úvaze.

Více o popisu stránky najdete v nápovědě zde.

Výhody obchodu

Podrobněji popisují výhody nákupu ve vašem e-shopu oproti konkurenci. Tyto uvedené doplňkové služby pro vaše zákazníky by měly představovat přidanou hodnotu a podporovat je v opakovaném nákupu (více zde).  

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna