Na koho se obrátit při řešení problémů? Jaké máte možnosti nápovědy?
Nejrychlejší informace, které dostanete přímo v nápovědě po najetí myší na ikonu tipu. Více zde >
Najdete v nich 90% odpovědí na vaše dotazy týkající se systému UPgates. Navíc je neustále doplňujeme. Více zde >
V této skupině probíhá výměna názorů, rad a zkušeností provozovatelů e-shopů na systému UPgates. Pokud jste tedy nenašli nějakou informaci v nápovědě, obraťte se na své kolegy. Více zde >
V případě hlášení chyb na vašem e-shopu využijte možnost napsání dotazu (ticketu) na technickou podporu UPgates. Více zde >
Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu. Více zde >
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.