Nejlepší popisy produktů se týkají přímo ideálního kupce. Ptejte se a zodpovídejte otázky, jako byste s ním vedli rozhovor.
Začněte s představou ideálního kupujícího:
V textu stránky uvádějte, v rozumné míře, klíčová slova pro vyhledávače. V případě, že je text delší, čleňte jej do podnadpisů a odstavců. Tučně označujte důležitá a klíčová slova. Čtenář se pak lépe orientuje a vyhledávače snáze indexují. Je třeba si uvědomit, že obecně na internetu se nečte, ale skenuje. Tzn. čtenář projíždí pohledem nadpisy a zvýrazněná slova a pokud ho něco zaujme, přečte si více v běžném textu.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.