Nejlepší popisy produktů se týkají přímo ideálního kupce. Ptejte se a zodpovídejte otázky, jako byste s ním vedli rozhovor.

Začněte s představou ideálního kupujícího:

  • Jaký humor má rád?
  • Jaká slova používá?
  • Jaká slova nenávidí?
  • Můžete si dovolit použít slova jako „mizerný“?
  • Na jaké otázky bude chtít znát odpovědi?
  • Jak váš produkt přiměje zákazníky, aby se cítili šťastnější, zdravější a produktivnější?
  • Které problémy, závady a potíže pomáhá váš produkt vyřešit?
  • a podobně.

V textu stránky uvádějte, v rozumné míře, klíčová slova pro vyhledávače. V případě, že je text delší, čleňte jej do podnadpisů a odstavců. Tučně označujte důležitá a klíčová slova. Čtenář se pak lépe orientuje a vyhledávače snáze indexují. Je třeba si uvědomit, že obecně na internetu se nečte, ale skenuje. Tzn. čtenář projíždí pohledem nadpisy a zvýrazněná slova a pokud ho něco zaujme, přečte si více v běžném textu.

Zobrazení na eshopu

Krátky text

Dlouhý text