Účet registrovaného zákazníka slouží pro uchování zákaznických informací. Vzniká tak, že zákazník provede registraci nebo si objedná zboží a při tom založí zákaznický účet. Registrovanému zákazníkovi je možné nastavit slevy, přiřadit jej do skupin zákazníků a podobně. V administraci se v seznamu zákazníků zobrazuje registrovaný zákazník černou ikonkou (více zde). 

Založení účtu

Registrace nového účtu může proběhnout několika způsoby:

  • zákazník se zaregistruje na stránkách sám (více zde),
  • zákazník se zaregistruje při dokončení objednávky,
  • účet vytvoříte skrze administraci (více zde).

Zákazníkům se při žádosti o registraci zasílá na email systémový email "Registrace zákazníka" nebo "Registrace zákazníka po objednání" (více zde). V šabloně této zprávy je mimo jiné aktivační odkaz, kterým se vytvoření účtu potvrdí. Pokud jej ze šablony odstraníte, budete tak mít plný přehled o žádostech registrace, protože je budete schvalovat ručně (více zde).

Systémové ověřování telefonní čísla není k dispozici. Tato funkce byla odstraněna především z důvodu snížení objednávek testovaných eshopů vzhledem k tomu, že zákazníci opakovaně vyplňovali své telefonní číslo ve špatném formátu a následně košík opustili. 

Zobrazení na eshopu

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna