Pod pojmem konverze si můžete představit akci, která je cílem vašeho e-shopu – nejčastěji je konverzí uskutečněná objednávka. Pokud si budujete databázi kontaktů, může být konverzí vyplnění formuláře. Konverzí může být také někdy prosté zobrazení určité stránky.
Ve zkratce, konverzní kód je měřící kód, který se stará o identifikaci konverze. K tomu využívá cookies uložené v prohlížeči návštěvníka e-shopu.
Konverzní kódy bývají napsány v kódovacím jazyku JavaScript, případně s využitím také HTML. Kompletně vytvořený kód obdržíte od poskytovatelů daného řešení. Do kódu se mohou vkládat proměnné. Kód je třeba umístit do stránky na jasně určené místo. Více zde.
Je třeba mít na paměti, že každý takový kód musí být zpracován na straně prohlížeče a to může někdy i významně ovlivnit délku načítání stránky e-shopu. Obecně doporučujeme s podobnými kódy šetřit a vždy si dobře rozmyslet, který je pro vás důležitý.
Modul Propojení / Vlastní konverzní kódy lze využít ne jen pro konverzní kódy, ale také pro vkládání kódů externích pluginů a služeb. Např. to mohou být chaty, reklamní štítky, bannery, vyskakovací okna, lišty, analýzy atd.
Prakticky jakýkoli kus JavaScript kódu vložený do Vlastních konverzních kódů se na stránce vykoná.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.