Pod pojmem konverze si můžete představit akci, která je cílem vašeho e-shopu – nejčastěji je konverzí uskutečněná objednávka. Pokud si budujete databázi kontaktů, může být konverzí vyplnění formuláře. Konverzí může být také někdy prosté zobrazení určité stránky.

Ve zkratce, konverzní kód je měřící kód, který se stará o identifikaci konverze. K tomu využívá cookies uložené v prohlížeči návštěvníka e-shopu.

Jak poznat konverzní kód?

Konverzní kódy bývají napsány v kódovacím jazyku JavaScript, případně s využitím také HTML. Kompletně vytvořený kód obdržíte od poskytovatelů daného řešení. Do kódu se mohou vkládat proměnné. Kód je třeba umístit do stránky na jasně určené místo. Více zde.

Ceny s DPH

Konverzní a trackovací kódy posílají do svých externích služeb vždy částky s DPH obsažené v objednávce. Individuální úprava v tomto směru není systémově možná.

Měření konverzí server-to-server

Měření konverzí server-to-server není v UPgates aktuálně možné. Používat lze pouze JavaScriptové měřící kódy použité v prohlážeči.

Propojení na externí služby pomocí JavaScriptu

Možnosti propojení na externí služby pomocí JavaScriptu v nápovědě zde.

Na co si dát pozor?

Více informací v nápovědě zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna