Pod pojmem konverze si můžete představit akci, která je cílem vašeho e-shopu – nejčastěji je konverzí uskutečněná objednávka. Pokud si budujete databázi kontaktů, může být konverzí vyplnění formuláře. Konverzí může být také někdy prosté zobrazení určité stránky.

Ve zkratce, konverzní kód je měřící kód, který se stará o identifikaci konverze. K tomu využívá cookies uložené v prohlížeči návštěvníka e-shopu.

Jak poznat konverzní kód?

Konverzní kódy bývají napsány v kódovacím jazyku JavaScript, případně s využitím také HTML. Kompletně vytvořený kód obdržíte od poskytovatelů daného řešení. Do kódu se mohou vkládat proměnné. Kód je třeba umístit do stránky na jasně určené místo. Více zde.

Na co si dát pozor?

Je třeba mít na paměti, že každý takový kód musí být zpracován na straně prohlížeče a to může někdy i významně ovlivnit délku načítání stránky e-shopu. Obecně doporučujeme s podobnými kódy šetřit a vždy si dobře rozmyslet, který je pro vás důležitý.

Využití modulu

Modul Propojení / Vlastní konverzní kódy lze využít ne jen pro konverzní kódy, ale také pro vkládání kódů externích pluginů a služeb. Např. to mohou být chaty, reklamní štítky, bannery, vyskakovací okna, lišty, analýzy atd.

Prakticky jakýkoli kus JavaScript kódu vložený do Vlastních konverzních kódů se na stránce vykoná.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna