Přejděte z Eshop-rychle k nám a první 3 měsíce nemusíte nic platit

Jste ještě u Eshop-rychle? Vyzkoušejte něco nového a posuňte své podnikání na zcela novou úroveň.

Na nezávazném online meetingu vám ukážeme, jak funguje a co nabízí skutečně vyspělé e-commerce řešení. Náš specialista si vyslechne všechny vaše potřeby a navrhne řešení na míru.

Mimochodem, vůči Eshop-rychle mají naši klienti čtyřnásobné tržby. Pokud vlastníte úspěšný e-shop, nebrzděte jeho další růst. Přejděte na skutečně plnohodnotné e-shopy.

Teď navíc můžete svůj e-shop migrovat s exkluzuvním bonusem. První 3 měsíce ostrého provozu svého e-shopu totiž od nás dostanete zdarma!

Krátce o Upgates

Upgates není na e-shopovém trhu žádným nováčkem. Naopak. Naše řešení vyvíjíme a zdokonalujeme už 13 let. Naším cílem je poskytnout českým a slovenským podnikatelům špičkovou e-commerce platformu, která jejich podnikání nebude omezovat v růstu. Našim klientům totiž nabízíme nejvyspělejší platformu na trhu s jednoduchým ceníkem. 

Hlavní výhody Upgates

  1. Skutečná multidoménovost za pár korun.
  2. Systém nejlépe připravený pro zahraniční expanzi.
  3. Všechny funkce v ceně bez matoucích příplatků.
  4. Veřejné API pro všechny.
  5. Moduly pro vytvoření vlastního designu.
  6. Kompletní propojení na BaseLinker.

Odlišnosti v tarifech

Hlavní výhody Upgates už znáte. Kolik ale přístup k nejvyspělejší české e-commerce platformě stojí? U nás si na prémiové přívlastky nehrajeme. Upgates si můžete pořídit i za částku podobnou ceníku z Eshop-rychle.

Největší odlišnosti v tarifech přehledně:

Rozdíl

Upgates

Eshop-rychle

Dostupné funkce Všechny

Podle tarifu

Počet produktů Podle tarifu (nižší limity)

Podle tarifu (vyšší limity)

Multijazyčnost a multiadmin ANO NE
Veřejné API ANO Omezeně v nejvyšším tarifu
Automatický export XML ANO, 4x denně ANO, 1 za 14 dní
Moduly pro vlastní design ANO NE

Funkce Upgates Eshop-rychle
Dostupné dokumenty objednávka, faktura, dopropis, účtenka faktura, účtenka
Množstevní slevy 2+1 ano ne
Cena od.. ne ano
Odpočet dopravy zdarma ano ano
Hmotnost u produktu v gramech v gramech, nebo kilogramech
Vlastní stavy objednávek ano ano
Automatický kurz dle ČNB ano ne
Hodnocení produktu ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Opuštěný košík ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Tisk štítků z administrace ano, přes doplněk ano, přes doplněk
Naposledy navštívené ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Automatická akce při změně stavu zásob ano ano
Pozice produktu na skladě ano ano
Doplňky k nákupu ano ne
Automatické generování faktur ano ano
Historie zpracování objednávky ano ne
Export pro skladníky ano ano
Konfigurace produktu ano ne
Věrnostní systém ano ano
Cenové vzorce ano ne
Obsah
Formuláře ano ano
Diskuze ano ano
Ankety ano ano, ve starších šablonách
Překlady ano ano
Výhody obchodu ano ne
Headlines ano ano
Grafika
Designer ano ne
Responzivita administrace ano částečně
Editor kódu ano ne
Bannery pokročilé základní
Testovací verze e-shopu ano ne
Tabulkové zobrazení produktů ano ne
FTP ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Velkoobchod
Nákup bez DPH pro plátce ano ne
Systém
API napojení na Google Analytics ne ano
Mobilní aplikace v přípavě ne
Hromadné úpravy pokročilé základní
Vlastní konverzní kódy ano ano
Cookies lišta 3 typy 2 typy
Multishop ano ne
Kontrola domén automaticky ne
Vlastní pole ano ne
Exporty pro jednotlivé dopravce ano
Přesměrování ano ano
Jazyk administrace CZ,SK,EN CZ, SK
Oddělené feedy podle jazyka ano
Multishop ano ne
Možnost úpravy vzhledu dokumentu ano ne
OSS ano ne
Pokladna ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek
Emailing ano ve vyšším tarifu, nebo za příplatek

Příplatkové služby

Stále platí, že všechny funkce a maximum doplňků u nás můžete využívat zdarma. Existuje ale několik výjimek, které jsou podmíněny příplatkem. Není jich však moc a jsou poměrně specifické, takže se rozhodně nemusíte ničeho obávat. U Upgates po vás zkrátka nikdo nebude chtít poplatek za umožnění hodnocení produktů zákazníky, funkci opuštěných košíků, nebo za propojení na platební bránu.

Pravidelný import od 350 korun měsíčně: chcete pravidelně přijímat data od dodavatelů nebo z účetního softwaru? V tom případě pro vás bude mnohem pohodlnější importovat taková data do svého e-shopu automaticky. K tomu slouží pravidelný import, který kvůli vytěžování našich serverů zpoplatňujeme částkou 350 korun měsíčně. V případě, že potřebujete napojit 6 a více feedů, stoupá poplatek na 1 000 korun měsíčně.

Jazyková mutace na vlastní doméně: počet jazykových mutací, které ve svém e-shopu můžete založit, určuje především zvolený tarif. Pak si však můžete vybrat, zda budete jazykové mutace provozovat bez dalšího příplatku pod jednou hlavní doménou, nebo na samostatné doméně. Vysvětlíme si to na příkladu. Pokud budete zahraniční mutaci svého webu provozovat na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si připlácet nic. Když však chcete zahraniční verzi provozovat na adrese mujeshop.sk, budete si za každou takovou doménu připlácet 750 korun měsíčně.

Rozšířený emailing: Součástí základního a bezplatného balíčku je 10 tisíc zpráv měsíčně. Jde o objem, který dostačuje naprosté většině e-shoperů. V případě, že byste rádi posílali ještě více emailů, bude každý e-mail nad limit zpoplatněn částkou 0,05 korun.

SMS zprávy: své zákazníky můžete o stavu objednávky informovat také prostřednictvím SMS. Textové zprávy jsou zpoplatněny částkou 1 Kč za zprávu. Tato taxa platí pro zprávy na česká a slovenská čísla. Cena zprávy do ostatních zemí je 2 koruny.

Podpora

Zákaznická a technická podpora je nedílnou součástí hladkého provozu e-shopu. Rozumíme tomu, že čas od času je potřeba nás kontaktovat. Technická podpora však u Upgates funguje trochu jinak, než jste nejspíš dosud byli zvyklí. Fungujeme totiž výhradně na bázi ticketů, na které se snažíme odpovědět v co nejkratší době. Obvykle dostanete odpověď do 24 hodin. Velmi často však mnohem dříve.

Rozhodně ale neuděláte chybu, když v administraci e-shopu zanecháte své telefonní číslo. Díky tomu vám pak v případě potřeby můžeme kontaktovat a domluvit si postup či předat informace ke složitějším problémům. Prvním impulsem k vyřešení případných potíží ke však u nás vždy založení nového dotazu pro technickou podporu (ticketu).

Proč technické dotazy řešíme jen prostřednictvím ticketů?

V Upgates se snažíme uchovávat vaše podněty a dotazy písemně, abychom se k nim mohli pohodlně vrátit a vytáhnout si z nich potřebné informace. Proto si stojíme za tím, že je pro kvalitu naší technické podpoře přínosné udržovat i v písemné podobě.

Jak to funguje s doplňky?

Už jsme si řekli, že e-shop u Upgates si můžete propojit s dalšími nástroji. Můstky na některé z nich jsou hotové. Jiné je potřeba si objednat a případně přizpůsobit na míru. Proto si nyní vysvětlíme, na jakém principu u nás doplňky fungují.

Doplňky integrované do Upgates

V takovém případě je to nejjednodušší. Jedná se totiž o doplňky, u kterých můžete využít hotové integrační můstky. Samotné propojení probíhá prostřednictvím API, konverzních kódů nebo XML či jiných feedů. V takovém případě je propojení velmi jednoduché. Stačí podle nápovědy či instrukcí provozovatele doplňku vytvořit API přístupy, vložit javascript nebo vytvořit import.

Doplňky s externím můstkem

Zvláště v případě různých účetních, ekonomických a ERP nástrojů platí situace, kdy si sice můžete vybrat z hotových integračních můstků, avšak napojení nefunguje univerzálně. Propojení s těmito nástroji totiž obvykle bývá složité a vyžaduje zohlednění individuálních požadavků. Tuto formu napojení pro nás tvoří externí partneři. Pokud si některý z jejich nástrojů z našeho katalogu vyberete. Následně je potřeba tohoto partnera kontaktovat a domluvit si s ním podmínky napojení. Integrace samotného napojení bývá v tomto případě zpoplatněna.

Doplňky prostřednictvím integrátora

Existuje však ještě třetí případ. Upgates se totiž může pochlubit kompletním napojením na nástroje jako je BaseLinker, GoodEshop nebo například Omnicado. Tyto nástroje se specializují na integrace. Jejich prostřednictvím pak můžete propojit svůj e-shop s dalšími stovkami nástrojů.

Patříme mezi nejlépe hodnocená řešení