Přejděte z Shoptetu k nám a první 3 měsíce nemusíte nic platit

Rozcestník pro přechod na Upgates

Jste ještě na Shoptetu? Vyzkoušejte něco nového a posuňte své online podnikání na novou úroveň. Nyní na první 3 měsíce zdarma.

Mimochodem, vůči Shoptetu mají naši klienti dvojnásobné tržby, ale zároveň jsme pro drtivou většinu e-shoperů levnější.

Na nezávazném online meetingu vám ukážeme, jak funguje a co nabízí skutečně vyspělé e-commerce řešení. Náš specialista si vyslechne všechny vaše potřeby a navrhne řešení na míru.

Případně se s jakýmkoliv dotazem můžete obrátit přímo na naše obchodní oddělení

Do migrace se můžete pustit také sami. Níže najdete doporučený postup podle velikosti vašeho e-shopu. 

  1. migrace e-shopu svépomoci (zdarma)
  2. migrace s dohledem specializované agentury (do 10 tisíc korun)
  3. migrace e-shopu na klíč od A do Z (cena individuálně)

Upgates není na e-shopovém trhu žádným nováčkem. Naopak. Naše řešení vyvíjíme a zdokonalujeme už 13 let. Naším cílem je poskytnout českým a slovenským podnikatelům špičkovou e-commerce platformu, která jejich podnikání nebude omezovat v růstu. To vše s maximálně jednoduchým a transparentním ceníkem

Hlavní výhody Upgates

  • Skutečná multidoménovost za pár korun.
  • Systém nejlépe připravený pro zahraniční expanzi.
  • Všechny funkce v ceně bez matoucích příplatků.
  • Veřejné API pro všechny.
  • Moduly pro vytvoření vlastního designu.
  • Kompletní propojení na BaseLinker díky kterému získáte přístup na 1000+ služeb, včetně 160+ marketplaců.

Odlišnosti v tarifech

O výhodách a funkcích upgradu na systém Upgates jsme si už pověděli. Rozumíme ale tomu, že velmi důležitá je pro vás také cena, která budete za pronájem e-shopu platit. Pojďme si tedy rozebrat rozdíly v jednotlivých tarifech. Věříme, že náš průvodce vám pomůže zorientovat se v našem ceníku a vybrat si ten správný tarif. 

Tarif

Počet produktů

Funkcí v ceně

Uživatelé

Emaily

Bronze
(Upgates)

100

Všechny 1 3
Basic
(Shoptet)
100 34 3 3
Silver
(Upgates)
1000 Všechny 5 5
Business
(Shoptet)
1000 46 5 5
Gold
(Upgates)
5000 Všechny Neomezeně 10
Profi
(Shoptet)
5000 56 Neomezeně Neomezeně
Platinum
(Upgates)
50000 Všechny Neomezeně Neomezeně
Enterprise
(Shoptet)
50000 68 Neomezeně Neomezeně

Příplatkové služby

Stále platí, že všechny funkce a maximum doplňků u nás můžete využívat zdarma. Existuje ale několik výjimek, které jsou podmíněny příplatkem. Není jich však moc a jsou poměrně specifické, takže se rozhodně nemusíte ničeho obávat. U Upgates po vás zkrátka nikdo nebude chtít poplatek za umožnění hodnocení produktů zákazníky, funkci opuštěných košíků, nebo za propojení na platební bránu.

Pravidelný import od 350 korun měsíčně: chcete pravidelně přijímat data od dodavatelů nebo z účetního softwaru? V tom případě pro vás bude mnohem pohodlnější importovat taková data do svého e-shopu automaticky. K tomu slouží pravidelný import, který kvůli vytěžování našich serverů zpoplatňujeme částkou 350 korun měsíčně. V případě, že potřebujete napojit 6 a více feedů, stoupá poplatek na 1 000 korun měsíčně.

Jazyková mutace na vlastní doméně: počet jazykových mutací, které ve svém e-shopu můžete založit, určuje především zvolený tarif. Pak si však můžete vybrat, zda budete jazykové mutace provozovat bez dalšího příplatku pod jednou hlavní doménou, nebo na samostatné doméně. Vysvětlíme si to na příkladu. Pokud budete zahraniční mutaci svého webu provozovat na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si připlácet nic. Když však chcete zahraniční verzi provozovat na adrese mujeshop.sk, budete si za každou takovou doménu připlácet 750 korun měsíčně.

Rozšířený emailing: Součástí základního a bezplatného balíčku je 10 tisíc zpráv měsíčně. Jde o objem, který dostačuje naprosté většině e-shoperů. V případě, že byste rádi posílali ještě více emailů, bude každý e-mail nad limit zpoplatněn částkou 0,05 korun.

SMS zprávy: své zákazníky můžete o stavu objednávky informovat také prostřednictvím SMS. Textové zprávy jsou zpoplatněny částkou 1 Kč za zprávu. Tato taxa platí pro zprávy na česká a slovenská čísla. Cena zprávy do ostatních zemí je 2 koruny.

Podpora

Zákaznická a technická podpora je nedílnou součástí hladkého provozu e-shopu. Rozumíme tomu, že čas od času je potřeba nás kontaktovat. Technická podpora však u Upgates funguje trochu jinak, než jste nejspíš dosud byli zvyklí. Fungujeme totiž výhradně na bázi ticketů, na které se snažíme odpovědět v co nejkratší době. Obvykle dostanete odpověď do 24 hodin. Velmi často však mnohem dříve.

Rozhodně ale neuděláte chybu, když v administraci e-shopu zanecháte své telefonní číslo. Díky tomu vám pak v případě potřeby můžeme kontaktovat a domluvit si postup či předat informace ke složitějším problémům. Prvním impulsem k vyřešení případných potíží ke však u nás vždy založení nového dotazu pro technickou podporu (ticketu).

Proč technické dotazy řešíme jen prostřednictvím ticketů?

V Upgates se snažíme uchovávat vaše podněty a dotazy písemně, abychom se k nim mohli pohodlně vrátit a vytáhnout si z nich potřebné informace. Proto si stojíme za tím, že je pro kvalitu naší technické podpoře přínosné udržovat i v písemné podobě.

Jak to funguje s doplňky?

Už jsme si řekli, že e-shop u Upgates si můžete propojit s dalšími nástroji. Můstky na některé z nich jsou hotové. Jiné je potřeba si objednat a případně přizpůsobit na míru. Proto si nyní vysvětlíme, na jakém principu u nás doplňky fungují.

Doplňky integrované do Upgates

V takovém případě je to nejjednodušší. Jedná se totiž o doplňky, u kterých můžete využít hotové integrační můstky. Samotné propojení probíhá prostřednictvím API, konverzních kódů nebo XML či jiných feedů. V takovém případě je propojení velmi jednoduché. Stačí podle nápovědy či instrukcí provozovatele doplňku vytvořit API přístupy, vložit javascript nebo vytvořit import.

Doplňky s externím můstkem

Zvláště v případě různých účetních, ekonomických a ERP nástrojů platí situace, kdy si sice můžete vybrat z hotových integračních můstků, avšak napojení nefunguje univerzálně. Propojení s těmito nástroji totiž obvykle bývá složité a vyžaduje zohlednění individuálních požadavků. Tuto formu napojení pro nás tvoří externí partneři. Pokud si některý z jejich nástrojů z našeho katalogu vyberete. Následně je potřeba tohoto partnera kontaktovat a domluvit si s ním podmínky napojení. Integrace samotného napojení bývá v tomto případě zpoplatněna.

Doplňky prostřednictvím integrátora

Existuje však ještě třetí případ. Upgates se totiž může pochlubit kompletním napojením na nástroje jako je BaseLinker, GoodEshop nebo například Omnicado. Tyto nástroje se specializují na integrace. Jejich prostřednictvím pak můžete propojit svůj e-shop s dalšími stovkami nástrojů.