Průvodce přechodem z WooCommerce
Už vás nebaví neustále řešit údržbu a vylepšování e-shopu po vlastní ose? Tomu rozumíme. Jde totiž o činnost dost náročnou na čas, peníze a nervy. Přitom už dnes existuje řešení, které se pro vaše online podnikání stane oporou a přitom vás nebude omezovat v růstu.
Krátce o Upgates
Upgates je česká e-shopová platforma, která funguje na bázi pronájmu. Výměnou za měsíční poplatek získáte přístup k plnohodnotnému e-commerce řešení s plnou podporou, pravidelnými aktualizacemi a rozvinutým ekosystémem.
Upgates vs. Woocommerce
Dosud jste byli zvyklí provozovat svůj e-shop na takzvané open-source platformě. A teď už nejspíš moc dobře víte, co taková správa obnáší. Je pravda, že co se týče variability systému, jsou možnosti Woocemmerce takřka neomezené. Má to ale i svou odvrácenou stranu. Přizpůsobení svého e-shopu na míru totiž vyžaduje znalost programování, nebo alespoň kódování, případně úzkou spolupráci s profesionálem, jehož práce ale rozhodně není zadarmo.
Právě kvůli možnostem přizpůsobení systému jste si nejspíše e-shopu u Woocommerce v prvé řadě zakládali. Alternativou totiž kromě vývoje e-shopu zcela namíru bylo jen klasické krabicové řešení, u kterého jste omezení jen na základní a často příplatkové funkce a kde se design řeší prostřednictvím přednastavených šablon.
Alternativa s tím nejlepším z obou světů
Rozumíme tomu, že majitel e-shopu chce mít při jeho tvorbě co nejvolnější ruce. Zároveň ale nechce přicházet o podporu, která je pro hladký chod e-shopového podnikání nezbytná. Právě tímto se v Upgates řídíme. Vytváříme pro vás e-shopový systém, který vaše podnikání nebude brzdit v růstu, ale zároveň vám v případě potřeby podáme pomocnou ruku.
Design
Možnosti konfigurace vzhledu e-shopu patří při výběru e-shopového řešení mezi velmi důležité aspekty. E-shopové řešení Upgates vás v tomto ohledu nebude nijak brzdit. Naopak našim klientům nabízíme nadstandardní nástroje pro tvorbu graficky unikátního e-shopu.
Naši klienti mají na výběr ze dvou základních režimů. Tím prvním je pokročilý grafický editor Designer, který umožňuje přizpůsobení jednotlivých prvků e-shopu podle svého uvážení. Klienti, kteří narazí na limity Designera, pak mohou využít Editor kódu, který umožňuje vstup do kódu šablon a jejich přizpůsobení zcela na míru. Výsledky práce našich klientů si můžete prohlédnout v referencích.
Ekosystém
Moc dobře víme, že samotné e-shopové jádro je sice mimořádné důležité, avšak k efektivní správě moderního e-shopu nestačí. Chytrý e-shoper totiž dokáže vytěžit maximum z nejrůznějších externích nástrojů, které pomůžou s expedicí objednávek, marketingem, nebo třeba účetnictvím. V Upgates můžete shopnosti svého e-shopu rozšířit o stovky nejrůznějších doplňků, které vám pomohou v mnoha oblastech. Díky veřejnému API si můžete také nechat vytvořit nový propojovací můstek na libovolný nástroj.
Vedle toho máte k dispozici také portál inzertní Marketplace, na kterém můžete vyhledat pomoc profesionálních agentur, které s Upgates e-shopy denně spolupracují.
Reakce na legislativní změny
Na toto jste během provozování e-shopu na Woocommerce už určitě narazili také. České úřady přišly s legislativní novinkou, na kterou se chtě nechtě musely adaptovat také internetové obchody. Může jít o změny v oblasti DPH, politiky ochrany soukromí, nebo spotřebitelů. V případě provozu e-shopu na open source řešení do znamená, že jste se o změnách museli nejprve sami dozvědět a sami se jim přizpůsobit. To mohlo znamenat náklady do úpravu systém programátorem, nebo zakoupení nového modulu.
V Upgates e-shopům v podobných případech kryjeme záda. Legislativní novinky bedlivě sledujeme a do e-shopového systému implementujeme tak, aby byl včas připraven. Pokud tedy dojde například ke změnám v oblasti DPH, my naši platformu pro všechny naše klienty s předstihem připravíme, aby fungovala, jak má.
Přehledné tarify bez poznámek pod čarou
Chápeme, že jedním z hlavních faktorů, které o výběru nejvhodnějšího řešení nakonec rozhodují, je také cena. Tušíme ovšem, že ceník od Upgates vám udělá radost. Najdete u nás čtyři tarify s cenami od 340 korun až po 3 250 korun. Tím hlavním faktorem, který cenu jednotlivých tarifů odlišuje, je především maximální povolený počet produktů.
Od tarifu Silver získáte také podporu více jazyků a tím také přístup k jedinečné multijazyčnosti. A tedy možnost získat nové zákazníky v zahraničí.
Možná v ceníku Upgates už automaticky hledáte také částky za případné dodatečné funkce. To jste ale na špatné adrese. Upgates totiž dává v rámci všech tarifů k dispozici všechny funkce. Příplatků je absolutní minimum. Žádné příplatky za základní e-shopové funkce typu opuštěný košík, hodnocení produktů, nebo třeba platební brány, v našem ceníku nenajdete.
Příplatkové služby
Stále platí, že všechny funkce a maximum doplňků u nás můžete využívat zdarma. Existuje ale několik výjimek, které jsou podmíněny příplatkem. Není jich však moc a jsou poměrně specifické, takže se rozhodně nemusíte ničeho obávat.
Pravidelný import od 350 korun měsíčně: chcete pravidelně přijímat data od dodavatelů nebo z účetního softwaru? V tom případě pro vás bude mnohem pohodlnější importovat taková data do svého e-shopu automaticky. K tomu slouží pravidelný import, který kvůli vytěžování našich serverů zpoplatňujeme částkou 350 korun měsíčně. V případě, že potřebujete napojit 6 a více feedů, stoupá poplatek na 1 000 korun měsíčně.
Jazyková mutace na vlastní doméně: počet jazykových mutací, které ve svém e-shopu můžete založit, určitě především zvolený tarif. Pak si však můžete vybrat, zda budete jazykové mutace provozovat bez dalšího příplatku pod jednou hlavní doménou, nebo na samostatné doméně. Vysvětlíme si to na příkladu. Pokud budete zahraniční mutaci svého webu provozovat na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si připlácet nic. Když však chcete zahraniční verzi provozovat na adrese mujeshop.sk, budete si za každou takovou doménu připlácet 750 korun měsíčně.
Rozšířený emailing: přímo ze systému Upgates můžete svým zákazníkům reklamní emaily. Tato možnost je součástí e-shopového systému Upgates vždy. Součástí základního a bezplatného balíčku máte 10 tisíc zpráv měsíčně. Jde o objem, který dostačuje naprosté většině e-shoperů. V případě, že byste rádi měsíčně posílali ještě více emailů, bude každý e-mail nad limit zpoplatněn částkou 0,05 korun.
SMS zprávy: své zákazníky můžete o stavu objednávky informovat také prostřednictvím SMS. Textové zprávy jsou zpoplatněny částkou 1 Kč za zprávu. Tato taxa platí pro zprávy na česká a slovenská čísla. Cena zprávy do ostatních zemí je 2 koruny.
Jak to funguje s doplňky?
Už jsme si řekli, že v e-shop u Upgates si můžete propojit s dalšími nástroji. Můstky na některé z nich jsou hotové. Jiné je potřeba si objednat a případně přizpůsobit na míru. Podrobně se fungování doplňků věnuje samostatný článek.
Jak u Upgates funguje podpora?
Zákaznická a technická podpora je nedílnou součástí hladkého provozu e-shopu. Proto mají všichni naši klienti automaticky k dispozici zákaznickou a technickou podporu automaticky v ceně pronájmu. Požadavky klientů řešíme prostřednictvím ticketů, na které obvykle odpovídáme v pracovní dny do 24 hodin. Urgentní problémy samozřejmě řešíme bezprostředně.
Rozhodně ale neuděláte chybu, když v administraci e-shopu zanecháte své telefonní číslo. Díky tomu vám pak v případě potřeby můžeme kontaktovat a domluvit si postup či předat informace ke složitějším problémům. Prvním impulsem k vyřešení případných potíží ke však u nás vždy založení nového dotazu pro technickou podporu (ticketu).
Proč technické dotazy řešíme jen prostřednictvím ticketů?
V Upgates se snažíme uchovávat vaše podněty a dotazy písemně, abychom se k nim mohli pohodlně vrátit a vytáhnout si z nich potřebné informace. Proto si stojíme za tím, že je pro kvalitu naší technické podpoře přínosné udržovat i v písemné podobě.