Když někdo navštíví váš e-shop a provede nějakou akci (třeba nákup), Facebook pixel se spustí a tuto akci reportuje. Díky tomu se dozvíte o tom, když zákazník po zhlédnutí vaší Facebook reklamy provede nějakou akci. Pomocí vlastního okruhu uživatelů budete mít možnost takového zákazníka znovu oslovit. S přibývajícím počtem konverzí na vašem e-shopu bude Facebook moci lépe vybírat lidi, u kterých je větší pravděpodobnost, že určité akce provedou, a doručovat jim reklamy.
Facebook pixel ID
Na obrázku níže vidíte, jak vypadá kód Facebook pixel. Z jeho obsahu budete potřebovat pouze červeně ohraničenou část - Facebook pixel ID.
Postup v administraci
- V menu administace zvolte modul Propojení / Facebook.
- Do pole Facebook pixel ID vložte kód, který jste získali v rozhraní Facebooku.
- Uložte.
Pokročilé kódy událostí
Součástí hotového propojení jsou pokročilé události:
- View content - detail produkt, pokud má produkt varianty.
- Page view - každá stránka e-shopu.
- Add to Cart - volá se po přidání produktu do košíku.
- Purchase - volá se po dokončení objednávky.
Kontrola propojení
Nastavení propojení si můžete ověřit sami pomocí rozšíření prohlížeče Chrome Facebook Pixel Helper.
Ten při prohlížení vašeho e-shopu ukazuje, jaká data se z e-shopu načítají. Content ID a některé další události se posílají ve formátu např. 24_cz, s tím, že 24 je ID produktu a "_cz" je informace o jazykové mutaci. Tento formát je dle dokumentace Facebook Pixelu. Úprava formátu posílaných dat na jiný není možná.