Když někdo navštíví váš e-shop a provede nějakou akci (třeba nákup), Facebook pixel se spustí a tuto akci reportuje. Díky tomu se dozvíte o tom, když zákazník po zhlédnutí vaší Facebook reklamy provede nějakou akci. Pomocí vlastního okruhu uživatelů budete mít možnost takového zákazníka znovu oslovit. S přibývajícím počtem konverzí na vašem e-shopu bude Facebook moci lépe vybírat lidi, u kterých je větší pravděpodobnost, že určité akce provedou, a doručovat jim reklamy.

Facebook pixel ID

Na obrázku níže vidíte, jak vypadá kód Facebook pixel. Z jeho obsahu budete potřebovat pouze červeně ohraničenou část - Facebook pixel ID.

Příklad Facebook pixelu

Postup v administraci

  1. V menu administace zvolte modul Propojení / Facebook.
  2. Do pole Facebook pixel ID vložte kód, který jste získali v rozhraní Facebooku.
  3. Uložte.

Vložení Facebook pixel ID v administraci e-shopu UPgates

Pokročilé kódy událostí

Součástí hotového propojení jsou pokročilé události:

  • View content - detail produkt, pokud má produkt varianty.
  • Page view - každá stránka e-shopu.
  • Add to Cart - volá se po přidání produktu do košíku.
  • Purchase - volá se po dokončení objednávky.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna