Co je Global site tag?
Jedná se globální značku webu umožňující měřit konverze pro Google Analytics (více zde) a Google Ads (více zde).
Přejděte do Propojení / Google / Global site tag (gtag.js).

Pokročilá nastavení
V Google Analytics si můžete povolit měření ecommerce. Pokud tak učiníte, nezapomeňte akci aktivovat také v UPgates.
Google Ads umožňuje nastavení remarketingu a pokročilé konverze. Pokud je budete využívat, nezapomeňte akce aktivovat také v UPgates.
Jak získat číslo pro měření?
Google Analytics
K propojení s Google Analytics účtem stačí do pole Číslo pro měření zkopírovat potřebný údaj. Číslo pro měření naleznete ve svém Google Analytics účtu v Nastavení / Údaje o měření / Měřící kód.
Z celkového HTML kódu stačí zkopírovat pouze číslo pro měření ve formátu např. UA-12345678-1. Naleznete jej v řádku gtag('config', 'UA-12345678-1'). Vaše číslo pak jednoduše vložíte do administrace.

Postup v administraci
- V menu administrace zvolte sekci Propojení / Google.
- V oddílu Globální značka webu (Global site tag) / Google Analytics vyplňte pole Číslo pro měření (např. UA-12345678-1)
- Uložte.
Google Ads
Propojení s Google Ads probíhá zadáním Čísla pro měření do pole v administraci. Můžete si určit také popis konverze, např. Nákup.
Číslo pro měření naleznete ve svém Google Ads účtu v Nástroje / Měření / Konverze. Při zakládání nové konverze se v kroku číslo 2 dostanete k Nastavení značky. Zde stačí z vygenerovaného HTML kódu zkopírovat kód ve formátu např. AW-1234567890.

Potup v administraci
- V menu administrace zvolte sekci Propojení / Google.
- V oddílu Globální značka webu (Global site tag) / Google Ads vyplňte pole Číslo pro měření.
- Uložte.