Money S3
Profil doplňku
Aktivace doplňku
V administraci e-shopu přejděte do sekce Doplňky / Money S3 - oddíl Instalace. Zde jsou vypsány detaily potřebné pro napojení.
Pokud nemáte sekci Money S3 dostupnou, je potřeba ji nejdříve aktivovat:
- V administraci e-shopu přejděte do sekce Doplňky / + Seznam doplňků.
- Vyhledejte doplněk Money.
- U doplňku Money S3 klikněte na tlačítko Aktivovat.
Poté se zpřístupní sekce Doplňky / Money S3. Zde si dle potřeby aktivujte import produktů a případně proveďte dodatečná nastavení. Další postup popisujeme v sekci Nastavení v Money S3.
Import produktů
Nastavení importu produktů odpovídá standardnímu nastavení dle nápovědy zde.
Import automaticky vytvoří a vyplní u produktů pole GUID (money_product_guid) a GUID skladu (money_stock_guid). Podle těchto údajů probíhá automatická synchronizace produktů mezi e-shopem a Money S3. Oboje GUID jsou uvedeny buď v detailu samotného produktu, nebo jeho variant. GUID u variant jsou viditelné v seznamu vlastních polí (ikona puzzle - více zde).
Pokud u některých produktů nejsou tato pole automaticky vyplněna, mohlo dojít k chybě během přenosu dat. V Money S3 je možnost si ručně přes E-shop konektor odeslat všechna data do e-shopu. Tímto způsobem se doplní chybějící údaje.
Ostatní ceníky produktů se párují podle názvu. V Money i v e-shopu tedy musí být použitý stejný název pro tyto ceníky, aby došlo k synchronizaci cen.
Kategorie produktu se přiřazují podle Kategorie v rámci Obchodování na internetu v Money S3.
Upgates propojením nelze přenášet obsah uživatelských polí produktů z Money S3 do administrace e-shopu.
Synchronizace produktů
Synchronizaci existujících produktů mezi Money S3 a e-shopem lze provést pouze na základě kódu produktu, které se musí shodovat v e-shopu i Money S3. Synchronizace podle jiných údajů (např. název produktu) není možná.
V případě rozdílných kódů pro stejný produkt by došlo k založení duplicitního produktu se stejným obsahem, pouze pod jiným kódem.
Import se stále odkládá
Znamená to, že import nemá dostupná data (z Money se neodesílají informace o produtech).
- Zkontrolujte, zda máte Money nastavený dle návodu na propojení a pokynů v sekci Propojení / Money S3.
- Následně v Money zvolte sekci Nastavení obchodování na internetu a klikněte na tlačítko Test spojení. Tím se ihned přenesou zkušební data a propojení se ověří, aniž byste museli čekat na další import.
- Pokud je propojení i v takovém případě stále nedostupné, kontaktujte naši technickou podporu.
Export objednávek
Export objednávek pro Money S3 probíhá pravidelně v 5-ti minutových intervalech.
Exportují se vždy objednávky od data a času nastaveného v poli Poslední export. Posunutím data a času si můžete znovu vyexportovat objednávky, které již v Money S3 máte.
Tlačítko Exportovat vše nastaví datum a čas tak, aby se exportovaly všechny objednávky.
Objednávky v režimu OSS
Jestliže objednávka spadá v e-shopu do režimu OSS, pak je do Money exportována s příznakem StatMOSS. Na jeho základě Money správně zpracuje danou objednávku v režimu OSS.
Nastavení v Money S3
- V nabídce Money / Možnosti a nastavení / Obchodování na internetu v záložce Obecné nastavte Typ obchodního domu na E-shop konektor.
- V záložce Soubory nastavte Používat složky FTP serveru.
- Vyplnit Nastavení připojení FTP serveru dle informací v administraci. Přejděte do Doplňky / Money S3 oddíl Instalace.
- Vyplňte Vzdálené adresáře na FTP:
- Export (data): money-export
- Export (obrázky): money-export/images
- Import: money-import
- Zakliknout Použít pasivní režim FTP.
- Po nastavení můžete vyzkoušet tlačítko Test spojení. V případě správného nastavení se zobrazí hláška Testování spojení proběhlo úspěšně.
Pokud si nastavujete propojení s Money během testovacího období e-shopu, pak po přechodu e-shopu na placený provoz (více zde) dojde ke změně přihlašovacích údajů. Je potřeba si upravit napojení v Money dle změněných údajů.