V případě, že počet produktů ve vašem e-shopu neodpovídá počtu položek v XML feedu, obvykle bude důvod v jednom z případů níže.

Omezení na produkty skladem

Srovnávače si vybírají jen ty produkty, které máte skladem. Proč taky srovnávat něco, co si zákazník nakonec nemůže koupit?

Pouze srovnávač Google nákupy přijímá i nedostupné produkty.

Maximální doba do expedice

Nemáte u dostupností nastavenou Maximální dobu do expedice. Řeší ji srovnávače Heureka, Zbozi.cz, Glami a další podobné, založené na jejich feedech. Při stanovení dostupnosti produktu se neorientují podle typu dostupnosti (jako např. Google Nákupy), ale podlu počtu dnů, které máte do vyskladnění produktu. Nastavení provedete dle návodu Maximální doba do expedice.

Každý srovnávač zpracovává dodané informace podle svých vlastních postupů. Heuréka řeší jen max. dobu do expedice (pokud ji zadáte 3 a doručení 7, tak si Heuréka vezme pouze číslo 3).

Jiné srovnávače např. sečtou expedici a doručení a vezmou si konečné číslo. Informace jak srovnávače pracují s daty najdete v jejich dokumentaci.

Není ve feedu produkt, který hledáte?

Do srovnávačů se posílají pouze produkty, které je možné na e-shopu vložit do košíku.

  1. Produkt má zaškrtnuto Zobrazit na e-shopu (více zde).
  2. Produkt má zaškrtnuto Zobrazit v jazyku (více zde). 
  3. Produkt má zaškrtnuto Lze vložit do košíku (více zde).
  4. Produkt má nastavenou dostupnost a je dle dokumentace možné jej zobrazovat na e-shopu (Vybraná propojení / nápověda o Optimalizacích, více zde).
  5. Produkt má varianty. V tom případě se do feedu posílají pouze varianty nikoli hlavní produkt.
  6. Produkt není zakázaný pro srovnávače (viz. dále).

Zakázání konkrétního produktu pro srovnávače

Vybrané produkty můžete zakázat pro export do srovnávače pomocí vlastního pole. Více informací najdete v nápovědě Optimalizace pro srovnávače.

    Nepomohla Vám tato nápověda?

    Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

    UPgates poradna