Lukáš Klát z Napojse: klientům šetříme čas a náklady na lidské zdroje

Bez napojení na nejrůznější nástroje, dodavatele či zbožové srovnávače už dnes lze provozovat e-shop jen stěží. Trend automatizace je zkrátka neúprosný. Právě proto jsme si na toto téma povídali s Lukášem Klátem z Napoj se, které se věnuje výhradně jen napojení na dodavatele. Mimo jiné se dozvíte, proč je pro e-shopy výhodné dodavatelské procesy automatizovat. 

Představte nám prosím na úvod nástroj Napojse 

Napojse automatizuje propojení dodavatelů s e-shopy a tím klientům šetří čas a peníze. Narozdíl od konkurence je Napojse unikátní tím, že se zaměřuje výhradně na dodavatele a řeší specifické problémy, které tato napojení mívají.  

Jak pomáháte klientům šetřit peníze? 

Hned na několika frontách. Jednak automatizujeme  všechny procesy spojené s přenosem produktů do e-shopu, nebo naopak importem objednávek zpátky k dodavateli a tím klientům šetříme čas a náklady na lidské zdroje. Za druhé klientům umožňujeme si v naší aplikaci jednoduše zvolit, které produkty chtějí do e-shopu posílat a které nikoliv. My sami účtujeme jen za vybrané položky a navíc klient může ušetřit za tarif v e-shopu, protože nemusí mít v e-shopu položky, o které nemá zájem.

S e-shopy jste v kontaktu denně. Dokázal byste říci, jaká je jejich nejčastější slabina?  

Obecně si myslím, že úroveň e-shopů v ČR je na velmi vysoké úrovni od zákaznické péče po rychlost expedice objednávek. Co vnímám jako častou slabinu je propojení na externí dodavatele a udržování aktuálnosti údajů na e-shopu. A to je právě to, co pomáháme klientům řešit.

S čím se na vás e-shopy nejčastěji obracejí?  

Jak již vyplývá z názvu našeho brandu, klienti se na nás nejčastěji obrací s napojením na dodavatele. Nejpoptávanější funkce jsou schvalování produktů, párování kategorii, automatická cenotvorba, detekce duplicit. Zkrátka dokážeme klientům poradit a nastavit taková pravidla, která naplní jejich očekávání a usnadní jim práci. 

Máte nějakého rekordmana, co se týče počtu napojení na dodavatele? 

Máme dost klientů, co mají desítky dodavatelů, ale to úplně nebereme jako nějaký důležitý ukazatel. Důležité je, že je systém připraven na stovky tisíc produktů a desítky dodavatelů.   

Jaká je vaše konkurenční výhoda?

Rychlost s jakou dokážeme poptávky vyřešit. Věřím, že nové posily v Napojse budou úroveň zákaznické péče i rychlost odbavování zakázek stále zlepšovat. Další nesporná výhoda je, že většina konkurence se zaměřuje na zbožové srovnávače. Zatímco my se primárně věnujeme napojení na dodavatele, to náš systém v několika  důležitých ohledech odlišuje. A jak se říká, drobnosti tvoří celek. Řekl bych, že máme i několik dalších předností: intuitivní administraci, kvalitní support, automatické porovnávání stejných produktů, párování variant produktů atd.. 

Jaké má Napojse plány do budoucna?

Teď se soustředíme na dokončení nové verze Napojse, kde bude spousta novinek. Věřím, že to přesvědčí spoustu dalších e-shopařů o kvalitách naší služby. A myslím si, že na českém trhu nebude nic tak pokročilého. Dále  bychom chtěli zlepšovat naše služby ve všech ohledech. Vývoj, zákaznická péče, vzdělávání klientů, rychlost zpracování poptávek i požadavků. Také je pro nás důležitá zpětná vazba, abychom mohli včas reagovat a vyjít zákazníkům vstříc.  

Další článek
Jak jednoduše vyřešit vážení balíků pro Zásilkovnu s Chameleoonem?