Ve výchozím nastavení je funkce nastavena na automatické schvalování. Následujícím způsobem je možné ji nastavit na ruční schválení administrátorem.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Hodnocení a recenze.
  2. V oddílu Nastavení nastavte pole Automatické schvalování recenzí na Ne.
  3. Uložte změny.

Schválení hodnocení a recenzí zákazníků

V oddílu Recenze najdete chronologicky seřazený seznam recenzí produktů napsaných zákazníky na vašem e-shopu.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Hodnocení a recenze.
  2. V oddílu Recenze klikněte na ikonku tužky u dané položky.
  3. Zde vyberte, zda ji chcete schválit / zamítnout.
  4. Pokud máte nastavený věrnostní systém tak se schválením automaticky přičtou zákazníkovi zasloužené body.

Reakce na recenzi zákazníka

Zákazníkovi recenzi je může administrátor e-shopu okomentovat dle následujícího postupu.

  1. Zvolte sekci Marketing / Hodnocení a recenze.
  2. Proklikněte se na detail konkrétního hodnocení. 
  3. Vyplňte část "Přidat odpověď". Pokud již odpověď existuje, můžete ji upravit.
  4. Kliknětena tlačítko Odeslat.

Zobrazení na e-shopu

Modul Designer

Tato funkce je k dispozici až od verze 3.6 modulu Designer. Více o přechodu na nejnovější verzi Designera.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna