Sklad

Co sklad přináší?

Proces naskladňování a výdeje zboží ze skladu není provázán na výdej souvisejících dokumentů jako jsou příjemka a výdejka. Tyto dokumenty si však můžete udělat pomocí vlastních dokumentů (více zde) nebo implementaci poptat na Marketplace.

Omezit objednávky pouze na zásoby, které máte skladem, můžete pomocí funkce Omezení objednání (více zde). Pokud nechcete tuto funkci využívat, zákazníci budou moci objednávat zboží i do záporných hodnot skladu. 

Rozdělení skladu

Sklad se dělí na dvě části, které můžete spravovat v administraci. V Detailu produktu tak najdete

  • Sklad, ve které můžete editovat například Jednotku, Hmotnost, Pozici na skladě, atd.
  • Doplňující informace, které se zobrazují jako sloupec na pravé straně karty produktu. Tyto doplňující informace vám poskytují nejnutnější informace o produktu, které budete při správě produktu potřebovat.

Pravý sloupec s informacemi o produktu se vždy posouvá a zůstává vám tak vždy při ruce. Pokud tedy upravujete vrchní část jako Název, URL adresu, Popisky, anebo ve spodní části například Parametry. 

Pokud máte nižší monitor, zůstává pravý sloupec přichycený k vrchní části produktové karty tak, aby bylo zajištěno, že uvidíte všechny pole, které v daném sloupci jsou.
V responsivu se poté tento sloupec změní na samostatnou sekci Doplňující informace.

Hlavní sklad

Hlavní sklad není zapotřebí zakládat. Je již systémem přednastaven. Hlavní sklad řídíte za pomocí stavu zásob na produktech a automatizací.
Dle hlavního skladu se řídí veškeré skladové hospodářství e-shopu. Probíhá na něm kontrola skladové dostupnosti produktů, naskladnění, vyskladnění, atd.

Hlavní sklad editujete v Doplňujících informacích v pravém sloupci.

Další sklady

Rozšiřující doplněk více skladů slouží pro eshopaře, kteří chtějí svým zákazníkům prezentovat dostupnost počtu kusů produktů na konkrétním skladě.

Skladové zásoby na těchto skladech můžete spravovat manuálně, anebo formou XML, CSV, API

Jak doplněk aktivovat?

Abyste funkci více skladů mohli na svém e-shopu využívat. Je nutné doplněk aktivovat. 
Aktivaci provede v detailu našeho doplňku.

Jak jednotlivé sklady spravovat?

Pokud na svém e-shopu plánujete založit více skladů, doporučujeme je spravovat výhradně přes Ekonomické systémy, aby pro vás správa kusů na jednotlivých skladech konkrétních produktů, nebyla příliš časově náročná. Jak Více skladů propojit najdete v naší API dokumentaci, popřípadě v dokumentacích XML, CSV.

Pozor! Více sklady slouží výhradně pro zobrazení počtu kusů. Není na ně napojena žádná automatika, naskladnění / vyskladnění atd.

Založení nového skladu

Pokud jste si doplněk aktivovali a nyní přemýšlíte jak nový sklad založit, tak postupujte dle tohoto návodu:

  1. Přejděte do sekce Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti,
  2. V sekci Sklad klikněte na tlačítko +Nový,
  3. V nově vytvořené kartě vyplňte Název, který je povinné pole a další pole, podle svých preferencí.

Karta skladu se skládá z polí:

  • Hlavní
    • Zobrazit na e-shopu - Slouží pro aktivaci skladu a jeho následné zobrazení zákazníkům na e-shopu
    • Zobrazit v jazyku - Slouží pro aktivaci skladu v konkrétním jazyce
    • Název - Název skladu, který se propíše všude do administrace a zákazníkovi na e-shopu
    • Adresa - Adresa skladu, na které se sklad nachází. Zobrazí se také zákazníkovi na e-shopu
  • Text - Poznámka k veřejnému popisu skladu. Například zde můžete vypsat provozní dobu, kontaktní údaje, nebo popsat, jak se ke skladu zákazník dostane.
  • Rozšířené
    • Kód - Slouží pro párování skladu s Importy a Exporty (Účetními / Ekonomickými systémy)
    • Pořadí - Umožňuje změnit pořadí skladu

Editace skladu

Editaci skladů provedete v sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.

Na seznam skladů se dostanete také z detailu produktu. V sekci SKLAD klikněte na tlačítko Více a zvolte položku Nastavení.

V seznamu skladů, sklad editujete podobně jak jste zvyklí z celého systému. Kliknete na název, anebo po nájezdu myši na konkrétní řádek se skladem kliknete na editační modrou tužku.

Hlavní sklad je systémový. Takové pole nelze smazat ani editovat. Hlavnímu skladu nelze nastavit adresa, ani jej deaktivovat.

Editace skladové zásoby ve skladu

Skladovou zásobu lze měnit manuálně
Pokud budete chtít sklady propojit přes ERP, anebo jiné systémy, můžete využít API, CSV, anebo XML. Pokud budete potřebovat propojení více skladů s našim doplňkem na propojení Pohody, zadejte prosím svou žádost do ticketu.
Manuálně lze upravovat skladovou dostupnost v detailu produktu (varianty) záložka Popis.

Detail produktu (varianty)

Skladovou zásobu v detailu produktu (varianty) můžete upravovat na záložce POPIS.

Hlavní sklad je uveden v pravém sloupci Doplňujících infomrací a obsahuje základní nastavení produktové karty, tedy od stavu zásob, až po různé automatiky a jiné podmínky skladového hospodářství.
Pokud budete chtít editovat pozici produktu na hlavním skladě, můžete tak učinit v sekci SKLAD.

Další sklady jsou uvedeny ve vlastní sekci SKLAD - SKLADY a mají možnost editace pouze kusů a pozice na skladě.

*Editaci kusů na jednotlivých skladech ukládáte klávesou Enter, anebo vykliknutím z editačního pole kam kusy zadáváte.
(Neplatí pro Hlavní sklad, ten se ukládá klasickým tlačítkem uložit na stránce)

Sklad

Další možností, jak skladovou zásobu na konkrétním skladě editovat, je přes záložku Sklad, která slouží pro evidenci skladu, umožňuje naskladňování atd.

  1. Otevřete si sekci Produkty / Sklad - Sklad,

  2. Ve vypsané tabulce klikněte na ikonku sloupců v pravém horním okraji tabulky,
  3. Zatrhněte sloupce, které chcete editovat. Následně můžete výběr sloupců uzavřít.
  4. Vyhledejte konkrétní produkt(y), které chcete editovat a vypište konkrétní příslušné kusy a pozice na skladě.
  5. Změny potvrďte tlačítkem Uložit.

Zobrazení skladů na e-shopu

Výpis skladů se při správném nastavení zobrazí v modálním (pop-up) okně, aby zákazník mohl zjistit jaký počet kusů je na konkrétním skladu. Podívat se na jeho otevírací dobu, a vyhledat si jej na mapě.

Aby se sklad v modálním okně zobrazil, je zapotřebí:

  • V sekci Nastavení / Produkty / Rozšířené mít nastaveno zobrazit Stav zásob na určitou hodnotu. (pokud je nastaveno nikomu, tak se modální okno nezobrazí).
    Pole Zobrazit maximálně počet kusů se pro tento doplněk nebere v potaz, ukáže se vždy reálná hodnota.
  • V sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti v sekci Sklad konkrétní sklad nastaven aby byl Aktivní a zobrazoval se v příslušném jazyce.
  • V sekci Produkty / Vámi vybraný produkt / Popis v sekci SKLAD je zapotřebí aby konkrétní sklad měl vyplněné kusy. (Pozor zobrazí se i záporné kusy).
    Sklad se nevypíše pokud bude hodnota ve sloupci Sklad prázdná (tedy nebude vyplněn počet kusů).
    Pokud má produkt varianty, musí mít varianta vyplněný stav zásob hlavního i vedlejších skladů.
  • Pokud budete chtít v modálním (pop-up) okně zobrazit i název skladové dostupnosti, musíte u produktu na záložce Popis sekce SKLADY a podsekci Hlavní mít zatrženo Dostupnost dle stavu zásob.
    Pokud toto nastaveno nebude, v modálním (pop-up) okně se zobrazí pouze název skladu, jeho popis, mapa a počet kusů.

Pozor! Pokud nebudete mít správně vyplněnou celou adresu skladu, nebude se zobrazovat správně mapa, na které se ukazuje, kde se sklad nachází.

Pokud nějaký sklad, nebude splňovat podmínky pro zobrazení, nebude v daném modálním (pop-up) okně vypsán. Pokud jsou podmínky splněny, ale produkt nemá na žádném skladu uvedené množství (hodnota je prázdná), zobrazí se informační hláška o tom, že produkt nebyl na žádném skladu nalezen.

*Pokud budete chtít můžete informační hlášku změnit přes Překlady. V sekci Obsah / Překlady změnit. Najdete jí pod značkou product-stocks-modal-title 

Naskladnění - přidání zásob

Naskladnění zásob je možné provádět manuálně, či čtečkou přes sekci Naskladnění, anebo zadáním skutečného stavu zásob přímo na kartě produktu.
K dispozici jsou tři způsoby zadání:

  • V detailu produktu v záložce Popis a sekci Sklad editujte pole Stav zásob,
  • V seznamu produktů, pokud si zobrazíte sloupec Stav zásob (více zde) a máte aktivní Režim úprav (více zde),
  • V sekci Produkty / Sklad a Naskladnění
  • Další možnost je formou importu dat (více zde). 

Produkty / Sklad

Sklad se dělí na sekce:

  • Sklad - Sekce, která zlepšuje práci se skladem zásob produktů. Jedná se o výpis všech produktů, které máte na e-shopu se sloupci, které se týkají skladové dostupnosti produktu. Pokud má produkt varianty, lze si je rychle rozbrazit nájezedem myši na konkrétní řádek produktu a kliknutím na ikonku tabulky v pravé části řádku.
  • Naskladnění
  • Sklad pod limitem - O této sekci zjistíte více zde.

Jak naskladění funguje?

Naskladnění můžete provádět několika způsoby - Manuálně, anebo za pomocí Čtečky.

Manuální naskladnění

Manuální naskladnění probíhá velmi jednoduše. Vše je přizpůsobeno tak, abyste podstatě nemuseli vůbec používat myš a tím byl proces co nejrychlejší.

  1. V prvním políčku, nastavte počet kusů, který bude naskladňovat. (v případě, že chcete vyskladňovat, může být i počet záporný)
  2. Pomocí Enter (myši), přejděte do políčka název.
  3. Vyhledejte název, kód, anebo EAN.
  4. Šipkami na klávesnici (myší) se přesuňte na požadovanou položku z nabízeného seznamu a pomocí Enter (myši) potvrďte.
    *Každé kliknutí myši na tlačítko "+" přidá vámi definovaný počet kusů
    **Výběr produktů je možné dělat opakovaně. Každé přidání přidává vámi definovaný počet kusů.

Produkt se vám automaticky přidá do seznamu Položek na pravé straně a tím je připraven k naskladnění.

Jakmile přidávání produktů dokončíte, překontrolujte si na pravé straně v sekci Položky seznam položek, nastavené operace (přidání / odebrání kusů).
Proveďte případnou korekci a dole tlačítkem Uložit naskladnění potvrďte. U produktů ze seznamu položek se automaticky provede daná operace a přidají se vámi definované kusy.

Naskladnění pomocí čtečky

Pozor! Aby čtečka dokázala produkt naskladnit, musí mít nějaký párovací prvek. Párovacím prvkem je primárně kód. Pokud kód není nalezen, hledá se v EAN kódech. Tedy pokud vaše produkty nemají vyplněné kódy, anebo EAN kódy, tak čtečka nedokáže produkt naskladnit. Čtečkou není možné produkty vytvářet. 

Tip! Doporučujeme pracovat se čtečkou, která podporuje příkaz Enter po naskenování. Zjednodušíte si tím celou práci s potvrzováním naskladněného produktu.

Naskladnění produktů probíhá velmi jednoduše:

  1. Nastavte požadovaný počet kusů, který budete naskladňovat.
  2. Pomocí Enter (myši), přejděte do políčka název.
  3. Nyní jen jednoduše skenujte čářové kódy produktů.
  4. Jakmile budete mít v pravém seznamu všechny produkty, které potřebujete, klikněte na Uložit a máte hotovo.

Pokud čtečka najde shodu s kódem, anebo EANem produktů, produkt automaticky přidá do pravého sloupce Položky a zařadí jej k naskladnění. Hned poté může pokračovat k dalšímu skenování. Naskladnění zvládá také naskladnění různých produktů automaticky za sebou, aniž byste museli znovu dodatečně měnit kusy. Vše probíhá plně automaticky na základě skenování čárových kódů z vašich výrobků.

Naskladní z detailu produktu

Stavy zásob můžete přidávat i k jednotlivým produktům ručně přímo na jejich detailu. 

  • V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  • Klikněte na požadovanou položku.
  • Ujistěte se, zda máte vybranou záložku Popis.
  • Na pravé straně ve sloupci vyplňte Stav zásob.
  • Provedené změny Uložte.

Přidání stavu zásob variantě

Stav zásob můžete nastavit pro každou z variant na individuální hodnotu. Více zde.

Vyskladnění - změna stavu zásob

Zásoby se odečítají na základě následujících událostí. Stav může jít i do mínusu. 

  • Dokončení objednávky - Zákazník dokončil objednávku, stav skladu se zmenší o hodnotu objednávky.
  • Aktualizaci objednávky - Editace počtu kusů přímo v detailu objednávky v administraci. Po uložení se změna projeví i ve skladu u položky produktu.
  • Storno objednávky - Pokud dojde ke storno objednávky, aktuální kusy produktu z objednávky jsou automaticky přičteny zpět do skladu.
  • Smazání objednávky - Po odstranění dokumentu objednávka nebo celého objednávky. 
  • Další možnost je formou importu dat (více zde). 

Zobrazení na e-shopu

Všem nebo jen některým zákazníkům můžete na e-shopu zobrazit aktuální množství produktů na skladě. Funkci využijí zejména velkoobchodníci.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.
  2. Přejděte do části Zobrazit v detailu produktu.
  3. Nastavte pole Stav zásob podle toho, zda chcete informaci zobrazovat všem, jen přihlášeným nebo nikomu.
  4. Provedenou změnu Uložte.

Zobrazení na e-shopu

V detailu produktu se zobrazí v závorce počet kusů na skladě. 

Informace se zobrazí také v tabulkovém zobrazení seznamu produktů po najetí myší na dostupnost konkrétní varianty.

Zobrazení modálního okna pro doplněk Více skladů se probírá v nápovědě výše.

Tato funkce je k dispozici až od verze 3.5 modulu Designer. Více o přechodu na nejnovější verzi Designera.

Zobrazení maximálního počtu kusů

Zobrazení maximálního počtu kusů nastavíte pouze v případě, kdy máte na e-shopu nastaveno zobrazení počtu kusů.
Pokud na e-shopu nastavíte zobrazení počtu kusů, nemusí to být vždy vhodné, pokud máte například příliš velký počet kusů, anebo jen nechcete ukázat přesný počet kusů.

Postup v nastavení

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.
  2. Přejděte do části Zobrazit v detailu produktu.
  3. V poli Zobrazit maximálně počet kusů nastavte vámi zvolenou hodnotu.
  4. Provedenou změnu Uložte.

Možné kombinace

  • Stav zásob je menší:
    Zobrazí se stav zásob nastaven na produktu / variantě
  • Stav zásob je větší:
    Zobrazí se vámi nastavená hodnota zobrazení maximálního počtu kusů

Pokud maximální počet kusů není nastaven, a zároveň je povoleno zobrazování počtu kusů, zobrazí se stav zásob na produktu / variantě.

Tato funkce je k dispozici až od verze 4.3 modulu Designer. Více o přechodu na nejnovější verzi Designera.

Automatický stav zásob dle variant produktu

Funkce sčítá stavy zásob jednotlivých variant a celkový součet nastaví hlavnímu produktu. Hlavní výhodou je, že se u produktu bude zobrazovat dostupnost Skladem, pokud je na skladě alespoň jedna položka v některé variantě.

Pokud produkt varianty neobsahuje nebo u žádné z nich není nastaven stav zásob, funkce se neaktivuje. Dostupnost je třeba u produktu vyplnit manuálně. Funkce je tedy určená pouze pro ty, kdo si vedou přesnou evidenci stavu zásob jednotlivých variant produktů.

Popis v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.
  2. Zaškrtněte funkci Stav zásob dle variant na Ano.
  3. Uložte provedené změny.

Informace v detailu produktu

detailu produktu (záložka Popis) v pravém sloupci se nachází pole Dostupnost dle variant, která vypadá, že je neaktivní. Mezi Stavem zásob dle variant a Dostupností dle variant se zobrazuje šipka znázorňující zapnutou automatiku.

 

Stav zásob dle variant můžete kombinovat s funkcí automatického nastavení Dostupnosti dle stavu zásob (více zde). Dostupnost a Stav zásob dle variant mají vyšší prioritu a budou se zobrazovat na e-shopu.

Příklad nastavení

Níže v náhledu je zobrazen celkový stav zásob dle variant = 10 + 5 + 1 + 10 = 26 ks

Limit stavu zásob

Mít pořádek v evidenci skladových zásob je základním předpokladem efektivního chodu vašeho e-shopu. Proto jsme vytvořili modul, který vám bude hlídat produkty, jejichž stav na skladě je pod určitým limitem. Umožňuje nastavit si limit stavu zásob globálně nebo pomocí vlastního pole individuálně pro konkrétní produkt.

Předpokladem fungování funkce Limit stavu zásob je vedení stavu zásob u produktů, případně variant. 

Příklad: Tento globální limit stavu zásob nastavíte na 3 ks. Kdykoliv se některý z nabízených produktů vyprodá tak, že vám zůstanou na skladě jen 3 ks, tak se zařadí do sekce Produkty pod limitem stavu zásob v Přehledu administrace. Tím jste s předstihem upozornění na kritickou zásobu a můžete naskladnit nové zásoby.

Pokud potřebujete, aby konkrétní stav zásob vyvolal u produktu určitou akci, proveďte nastavení dle nápovědy zde

Zobrazení produktů pod limitem

Seznam produktů a jejich variant, které mají stav zásob pod limitem najdete v administraci e-shopu na dvou místech:

  1. V sekci Přehled / Přehled,
  2. V sekci Produkty / Sklad najdete záložku Sklad pod limitem s číslem udávajícím, kolik produktů je aktuálně pod nastaveným limitem.

    Po kliknutí na tuto podkategorii budete přesměrováni do klasického Seznamu produktů, kde se vyfiltrují pouze produkty pod limitem stavu zásob.

Nastavení limitu

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.
  2. Přejděte do oddílu Sklad.
  3. Nastavte požadovaný počet skladových jednotek do pole Limit stavu zásob.
  4. Uložte.

Pro konkrétní produkt

Funkce pracuje na stejném principu, jako globální nastavení pro celý e-shop (viz. výše), ale na rozdíl od něj na úrovni konkrétního produktu. Cílem je podchytit mimořádnosti, které mají například delší dobu dodání od dodavatele a je třeba je objednávat na sklad s větším předstihem.

Nastavení pro konkrétní produkt má vyšší prioritu než globální.

Popis v administraci

  1. Přejděte do sekce Produkty.
  2. Zvolte produkt, u kterého chcete změnit limit stavu zásob.
  3. V detailu produktu poté v sekci POPIS najděte sekci SKLAD.
  4. Zde vyplňte pole Stav zásob pod limitem.
  5. Uložte.

Akce při změně stavu zásob

Při dosažení určitého stavu zásob se u produktu (nebo varianty) provedou následující akce: 

  • Deaktivovat - U produktu nebo varianty se odškrtne pole Zobrazit na e-shopu (více zde).
  • Archivovat - U produktu nebo varianty se zaškrtne pole Archivovat (více zde).

Např. Při nastavení limitu pro změnu na 0 a akce při změně na archivace se nemusíte bát, že budete prodávat zboží, které na skladě fyzicky nemáte.

Alternativou tohoto nastavení je funkce Omezení objednání. Ta zajišťuje, aby nemohl zákazník objednat do minusových stavů zásob. Více zde.

Popis v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Sklad a dostupnosti.
  2. Přejděte do oddílu Sklad.
  3. Zapněte pole Akce při změně stavu zásob na Ano.
  4. Objeví se další možnosti nastavení.
  5. Vyplňte pole Limit pro změnu. Nastavte stav zásob, který u produktu aktivuje danou akce. 
  6. Pomocí pole Akce při změně nastavte, co jaká akce se provede v případě produktů a variant.
  7. Uložte.

Přepsání automatiky u konkrétního produktu

V rámci konkrétního produktu (nebo varianty) máte možnost globální automatické chování přepsat. Bude mít vyšší prioritu, než systémová automatika.

V takovém případě se vedle pole Zobrazit na e-shopu případně Archivovat zobrazí ikona šipek, která znamená, že jste přepsali automatiku vlastní hodnotou.

Kliknutím na tuto ikonu šipek vše vrátíte zpět na výchozí automatické nastavení.

Příklad: Máte nastaveno, aby se produkty při stavu 0 ks na skladě automaticky deaktivovaly. Tzn. systém odškrtne pole Zobrazit na e-shopu v detailu produktů. Jakmile k tomu dojde, je možné v detailu produktu pole manuálně zaškrtnou (případně upravit importem). 

Postup v administraci 

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte položku, kterou chcete upravovat.
  3. U daného pole, které je spravováno automatikou nastavte opačnou hodnotu od té, kterou jí systém automaticky nastavil.
    1. Pro deaktivaci nastavte pole Zobrazit na e-shopu (více zde).
    2. Pro archivaci nastavte pole Archivovat (více zde).
  4. Uložte.

Pozice na skladě

V detailu produktu sekce SKLAD je možné zadat jeho pozici na vašem skladě. Tento údaj slouží pro interní účely e-shopu a umožní rychlejší vyhledání objednaných produktů ve vlastním skladu.

Pozici na skladě je možné si vložit i do šablon emailů a dokumentů pomocí dynamického zástupce {$product['stock_position']}. Více zde.

Tento údaj je také součásti XML exportu. Více zde.

Do objednávky se vždy převezme aktuální hodnota pozice produktu na skladě. Když bude objednávka obsahovat produkt, který je později smazán, pak dojdě ke ztrátě informace o původní pozici produktu na skladě.

Postup inventury v Upgates

Standardní postup pro provedení inventury v systému Upgates.

  1.  Exportujte produkty ve formátu CSV. Více zde.
  2.  Soubor otevřete v Excelu.
  3. Pro větší přehlednost doporučujeme smazat sloupce, které pro provedení inventury nejsou relevantní.
  4. Následně ve svém skladu fyzicky proveďte inventuru.
  5. Nahrajte zkontrolovaný stav skladu do kompletního souboru, který jste vyexportovali z Upgates.
  6. Importujte tento soubor do Upgates. Více zde.

Celková hodnota zásob

Zjištění celkové hodnoty stavu zásob na skladě není k dispozici ve statistikách v rámci administrace e-shopu. Pro tuto sumarizaci je třeba vytvořit export produktů do CSV formátu a pomocí tabulkového editoru součet vypočítat.

Postup v administraci 

  1. Proveďte jednorázový export produktů do CSV (více zde).
  2. Otevřete soubor v tabulkovém editoru (např. Open Office nebo MS Exel). Pokud máte problém s kódováním, přejděte do nápovědy zde.
  3. Vynásobte hodnoty ve sloupci počet kusů [STOCK] a např. nákupní cenu za jednotku [PRICE_BUY], případně jakoukoli jinou cenu dle vašeho uvážení.

  4. Tyto získané hodnoty následně sečtěte.

Hromadné úpravy stavu zásob

V případě, že chcete změnit stav zásob u více produktů najednou, není třeba to dělat ručně pro každý produkt zvlášť. Více zde.

Tato hromadná úprava je možná pouze pro produkty nikoli varianty. Hromadná aktualizace variant je možná pouze pomocí exportu a následného importu upravených dat. Viz. dále. 

Import dat

Stavy zásob lze hromadně aktualizovat také pomocí importu. Více zde.

Digitální produkty

Kromě fyzických produktů lze v e-shopech Upgates prodávat i digitální produkty (licence apod.). Prodej těchto produktů je možný pomocí některého z doplňků třetích stran, jejichž aktuální přehled naleznete v sekci Digitální produkty.

Tyto doplňky a s nimi související služby mohou být zpoplatněny. Výši poplatku vám sdělí poskytovatel konkrétního doplňku.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook Forum

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému Upgates.

Přejít do fóra

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora