Nastavení umožní aktivovat lepší ceny pro zákazníky, kteří u vás udělali určitý obrat. Zákazník musí mít vytvořený zákaznický účet (více zde), a pokud jeho celková hodnota všech realizovaných objednávek překročí stanovený Horní limit obratu, aktivuje se pro něj automaticky lepší ceník.
Do systému slev z obratu se přidají pouze ty ceníky, které mají nastavený limi
Postup v administraci
- V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Ceníky.
- Vyberte ceník, který chcete zahrnout do systému slev z obratu. Případně založte ceník nový (více zde).
- Nastavte pole Horní limit obratu.
- Uložte.
- Přejděte do oddílu Nastavení.
- V poli Ceník dle obratu zákazníka nastavte hodnotu Ano.
- Uložte provedené změny.
Rozdílné nastavení u konkrétního zákazníka
Nastavení funkce Ceník dle obratu zákazníka můžete změnit u konkrétního zákazníka.
- V menu administrace zvolte sekci Zákazníci / Seznam zákazníků.
- Vyberte konkrétního zákazníka, kterému chcete nastavit ceník dle obratu zákazníka.
- Ujistěte se, že jste v záložce Popis.
- Přejděte do oddílu Osobní údaje.
- Zaškrtněte pole Ceník dle obratu zákazníka.
- Možnost výběru v poli Ceník se deaktivuje. Výběr bude probíhat automaticky.
- Provedené změny uložte.
Limit výpočtu slevy podle obratu zákazníka
Jedná se o časový úsek, během kterého se počítá obrat zákazníka pro výpočet ceníku dle obratu. Tím zjistíte, aby zákazník neměl lepší ceny po neomezenou dobu. Zákazníky tím motivujete k častějším nákupům.