Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

SMS zprávy mohou být zaslány ručně uživatelem administrace z detailu objednávky nebo automaticky systémem jako reakce na určitou událost, kterou zákazník nebo administrátor provedli na e-shopu (objednávka, registrace zákazníka, dotaz na obchodníka, vyplnění formuláře, změna stavu objednávky atd.).

SMS jsou odesílány z generováného telefonního čísla, které nelze změnit za vlastní číslo. Vlastní číslo si můžete vložit pouze do obsahu SMS zprávy. 

Aktivace služby SMS

Ve výchozím stavu je tato funkce deaktivována. Aktivovat ji je možné, až po přechodu na ostrou doménu (více zde).

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / SMS.
  2. Klikněte na tlačítko Aktivovat.

U odeslaných SMS zpráv není možné jako odesílatele uvádět jmeno e-shopu místo odchozího telefonního čísla SMS zpráv.

Nastavení SMS šablony

SMS služba není standardně aktivována. Aktivaci provedete následovně.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / SMS.
  2. Ujistěte se, že jste v záložce Nastavení.
  3. Klikněte na tlačítko + Nová.
  4. Vyplňte interní název a text SMS šablony.
  5. Provedené změny Uložte.

Automatické odeslání SMS zprávy lze navázat na změnu stavu objednávky. Více zde.

Platby za odeslané SMS

Ceny za zaslání SMS zprávy najdete v ceníku.

Platba za SMS se provádí odečtením kreditu z peněženky (více zde) ve chvíli odeslání SMS.

Odesílání SMS probíhá automaticky po změně stavu objednávky. To znamená, že se může odeslat v krátký okamžik více zpráv najednou. Mějte tedy vždy v peněžence dobitou dostatečnou rezervu, aby nedošlo k náhlému vyčerpání kreditu a k zablokování celého e-shopu.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna